لاغری | کاهش وزن

لاغری و کاهش وزن با رژیم موز | باین روش سریع لاغر شو

لاغری و کاهش وزن با رژیم موز | باین روش سریع لاغر شو
کدخبر : 58622

لاغری و کاهش وزن یکی از اساسی ترین مشکلات هر رد است. بارژیم موز میتوانید سریع لاغر شوید.

یکی از رژیم های لاغری که از زمان های قدیم مصرف آن متداول بوده است رژیم موز می باشد.کاهش وزن و لاغری به یکی از معضلات اصلی خیلی از افراد تبدیل شده است. افراد زیادی هرچه تلاش برای لاغری و کاهش انجام میدهند به نتیجه نمی رسند و  برای لاغری و کاهش وزن دست به دامن عمل های جراحی شده اند. برای کاهش وزن و لاغری روش های زیادی وجود دارد. 

483104_401

خواص ناشتا خوردن موز

این رژیم غذایی به علت مصرف موز به صورت ناشتا، رژیم غذایی موز نامیده می شود. بنیانگذاران این رژیم توصیه می کنند که مصرف بین یک تا چهار موز خام صبح به صورت ناشتا و پیش از صبحانه، همراه با آب گرم، بسیار موثر و مفید است. مانند تمام وعده های غذایی، در رژیم غذایی موز، شما تا 80 درصد غذا مصرف کرده و باقیمانده هم شامل مصرف موز می شود.

رژیم موز و شیر

رژیم غذایی موز و شیر بر اساس یک اصل ساده -یعنی غذاهای کم کالری و بسیار مغذی است تا مصرف مواد غذایی پر خطر را کاهش دهد.در رژیم غذایی موز و شیر، شما 2-3 موز و 2-3 فنجان شیر کامل پر چربی را 3 بار در روز مصرف خواهید کرد. هر موز حاوی حدود 100 کالری است و یک فنجان شیر حاوی بیش از 80 کالری است. از این رو مصرف یک وعده غذایی از این رژیم حتی تا سه برابر نمی تواند بیش از 1000 کالری در روز داشته باشد.ما در این رژیم، بر شیر کامل پرچرب تأکید می کنیم زیرا تحقیقات ثابت کرده است که شیر کامل پرچرب، باعث کاهش وزن می شود و نوع کم چربی آن این خاصیت را به همراه ندارد.

شما می توانید در این رژیم ، موز را پس از شیر یا قبل از مصرف آن و یا حتی به صورت ترکیبی داشته باشید.علاوه بر این، همراه با موز و شیر، شما می توانید از چند نوع غذای غنی از پروتئین و فیبر مصرف کنید تا به شما کمک کند بدون احساس گرسنگی، از این رژیم لذت ببرید. در رژیم موز و شیر، می توانید به اندازه کافی آب بنوشید تا سموم را از بین ببرد.

شیر و موز در ترکیب با هم حاوی میزان بالایی از پروتئین، ویتامین ها، فیبر غذایی و مواد معدنی هستند که هر یک به نوبه خود برای بدن بسیار مفید است. مواد مغذی دریافت شده از طریق این رژیم، به اندازه کافی برای تامین میزان کافی انرژی و حفظ آن در طی مدت یک دوره 3 تا 4 روزه کافی است.

بنابراین، واضح است که رژیم غذایی موز و شیر در این مدت زمان برای شما مشکلی ایجاد نمی کند. تمام این موارد در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که رژیم غذایی خوبی را دنبال کنید و برای انجام این کار، باید از یک برنامه ریزی مناسب و دقیق برای رژیم شیر و موز استفاده کنید.

برای چه کسانی ممنوع است؟!

رژیم شیر و موز برای افرادی که مشکل کلیه یا دیابت یا فشارخون دارند اصلا توصیه نمی‌شود، چون ممکن است وضعیت بدن آنها را بد یا دچار اختلال کند. حتی احتمال دارد با افت شدید فشار وقند مواجه شوند و علت این مشکلات کم بودن میزان کالری در این رژیم غذایی است. به‌علاوه افراد عادی که از این رژیم پیروی می‌کنند به محض اینکه با علائمی همچون سرگیجه، تعریق زیاد، افت قند، حالت تهوع یا موارد مشابه اینها مواجه شدند باید بلافاصله از ادامه دادن این رژیم خودداری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه