هانیه توسلی | رقص هانیه توسلی | بیماری هانیه توسلی

استایل شیک هانیه توسلی از گذشته تا حال | پیری زودرس خانم با این عکس مشخص شد

استایل شیک هانیه توسلی از گذشته تا حال | پیری زودرس خانم با این عکس مشخص شد
کدخبر : 60920

هانیه توسلی عکس های جدید از خود منتشر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، هانیه توسلی بازیگر سریال میوه ممنوعه بود. هانیه توسلی از بازیگرای خوش چهره سینماست که در حال حاضر مجرد است. هانیه توسلی قصد ازدواج ندارد و این کار را بیهوده میخواند‌‌. هانیه توسلی نقش منصوره سریال زخم کاری را ایفا می‌کند. در ادامه عکس های هانیه توسلی را مشاهده میکنید.

هانیه توسلی بازیگر معروف ایرانی است که در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشته است. او متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در شهر همدان است. هانیه توسلی پیش از شروع بازیگری به اختلال تلفظ مبتلا بود که علاقه اش به سینما موجب شد این مشکلش را برطرف کند. این بازیگر کشورمان سرپرستی از راه دور یک دختر بچه اردبیلی را برعهده دارد که رابطه اش با او ازطریق سیستم بنیاد کودک است و آنها هر شش ماه نیازهای اصلی این کودک را برای هانیه توسلی می فرستند. خودش هم تلفنی با آن بچه صحبت می کند و برخی مناسبت های مهم مانند تولدش در آذر ماه و روزهای عید برای خانم بازیگر مهربان خیلی اهمیت دارد. خیلی از افراد گمان می کنند هانیه توسلی بینی اش را عمل کرده ولی خودش به صراحت اعلام کرده که بینی اش را عمل نکرده است. جالب است بدانید که این بازیگر سرشناس شب ها تا دیروقت بیدار است و برعکس، صبح ها جبران بی خوابی اش را می کند و خیلی دیر بیدار می شود.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی به گفته خودش دوران کودکی شادی را پشت سر گذاشته است. او در دوران مدرسه شاگرد تنبل خفن کلاس بود که در دوران دبیرستان بسیار زیاد تجدید می آورد، البته خانم بازیگر در تقلب هم دستی بر آتش داشت و تا دل تان بخواهد در مدت دانش آموزی تقلب کرد که جالب ترینش این بود که ۲۵ صدم را با تعویض ورقه با دوستش به ۱۴/۲۵ رساند! هانیه توسلی ۴ خواهر دارد که آنها هم با فرهنگ و هنر بیگانه نیستند؛ خواهر بزرگش به نام هما برای مدتی به عنوان منتقد در یک مجله فعالیت داشته و در حال حاضر نیز به کار ترجمه می پردازد. مهسا خواهر دیگر هانیه توسلی جراح مغز است، نام خواهر دیگرش هدیه است که در آمریکا به خوانندگی می پردازد و خواهر کوچک هانیه توسلی نیز در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. پدر هانیه توسلی زنده یاد نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه