شرکت پاکسان | فاطمه باقری

پودر سپید پرایم واش؛ محصولی به‌صرفه با ویژگی‌های جذاب و منحصر به‌فرد

پودر سپید پرایم واش؛ محصولی به‌صرفه با ویژگی‌های جذاب و منحصر به‌فرد
کدخبر : 61547

بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی در ایران از محصول جدید خود تحت عنوان پودر سپید پرایم واش پاکسان که دارای مزیت‌های جذاب لکه‌بری بیشتر، درخشندگی و چربی‌زدایی بالا و مصرف کمتر می‌باشد، رونمایی کرد. این محصول که بر طبق آخرین فناوری‌های روز دنیا با فرمولاسیون اختصاصی در شرکت پاکسان تولید می‌شود، دارای آخرین استانداردهای کیفیت و سازگار با محیط زیست است. در ادامه به توضیح بیشتر از این ویژگی‌ها و دیگر دلایل ارزندگی این محصول برای مردم جامعه پرداخته‌ایم.

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار پایگاه خبری رصد اقتصادی، مراسم رونمایی از پودر سپید پرایم واش با حضور اصحاب رسانه و مدیران عامل شرکت پاکسان، گروه صنایع بهشهر، هلدینگ شوینده و شرکت‌های گلتاش و ساینا روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد. همزمان با این مراسم خط تولید این محصول جذاب و منحصر به فرد در صنعت شوینده رسما فعالیت خود را آغاز کرد که طی آن خبرنگاران با مراحل تولید آن آشنا شدند.

شرکت پاکسان که با سابقه‌ای بالغ بر ۶ دهه با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با به کارگیری متخصصان جوان ایرانی، هم اکنون به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی، کاملترین سبد کالایی را دارد، از جدیدترین محصول اقتصادی خود رونمایی کرد.

در این مراسم که با حضور دکتر مرادی مدیرعامل گروه صنایع بهشهر، دکتر حقی مدیرعامل هلدینگ شوینده و مدیران ارشد شرکت‌های گلتاش و ساینا برگزار شد، خط تولید و بسته‌بندی پودر سپید پرایم واش در بسته بندی های ۶۰۰ گرمی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

شهریار محمدی‌راد مدیرعامل شرکت پاکسان درباره دلایل تولید پودر سپید پرایم واش، گفت: درک صحیح از نیازهای مصرف کنندگان و با حمایتی که از واحد های بازاریابی، تحقیق و توسعه ، کنترل کیفیت و نوآوری صورت گرفت، متخصصان پاکسان موفق شدند پودر سپید پرایم واش را تولید کنند .

وی افزود: پاکسان با بیش از شش دهه سابقه حضور درخشان در صنعت شوینده کشور با ۷۰ محصول مختلف در ۱۵ برند گوناگون و با ۲۵ مقصد صادراتی در تامین بخش مهمی از نیاز مصرف کنندگان و مشتریان وفادار خود، پرچمدار این صنعت در منطقه است. اکنون بیش از ۲۰ کشور صادرات محصولات پاکسان انجام می‌شود و طبق برنامه‌ای که گروه صنایع بهشهر برای این شرکت تبیین کرده‌اند، ۳ هاب منطقه‌ای در عراق، عمان، قزاقستان برای صادرات این محصولات درنظر گرفته شده است.

محمدی‌راد با بیان اینکه پودر پرایم واش در راستای نیاز سنجی مشتریان و با هدف کسب سهم بیشتر از بازار پودر شستشو در کشور برای شرکت پاکسان تولید می‌شود، افزود: باتوجه به بازار سنجی، بازارداری و بازاریابی‌های انجام شده، اطمینان داریم که این محصول از طرف مشتریان مورد توجه قرار می‌گیرد. این شرکت تصمیم دارد تا وارد بازارهای مویرگی کشورهای فوق بشود تا بتواند با داشتن دفترهای نمایندگی نظارت بیشتری بر روی فروش مستقیم داشته باشد.

مدیرعامل پاکسان در توضیح ویژگی‌های پودر سپید پرایم واش، گفت: این محصول در گروه +A پودرهای ماشین لباسشویی است که با فرمولاسیون جدید و اختصاصی در شرکت پاکسان تولید می‌شود. از مزیت‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به داشتن قابلیت بیشتر در امر پاک‌کنندگی و لکه‌بری بر طبق آخرین استانداردهای کیفیت و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد. کاهش قیمت با توجه به هزینه کمتر بسته‌بندی به دلیل جای‌گیری در بسته‌های ۶۰۰ گرمی نسبت به بسته‌های قبلی ۵۰۰ گرمی از دیگر مزایای پودر سپید پرایم واش در کنار مقرون به‌صرفه‌ بودن مقدار مصرفی به شمار می‌آید. در نمونه‌های قبلی اگر سه پیمانه برای شستشوی البسه در ماشین لباسشویی نیاز بود در این محصول با یک پیمانه کار شویندگی به انجام می‌رسد.

حمایت‌های گروه صنایع بهشهر از پاکسان ادامه دارد

دکتر بهروز مرادی نیز در این مراسم با اعلام اینکه مواد شوینده یکی از پر مخاطب ترین محصولات مصرفی هستند، گفت: پاکسان همواره تلاش کرده با استفاده از نیروهای مجرب، دستگاه های به روز و کنترل کیفیت در بالاترین سطح بهترین و مرغوبترین محصولی که شایسته نام پر آوازه پاکسان و مردم شریف باشد را به بازار عرضه کند.

وی افزود: مخاطبین محصولات پاکسان درکشورهای منطقه نیز برندهای سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، سیو، شبنم، گلنار و عروس و… را می شناسند و به آن اعتماد دارند. از زمان حضور مهندس محمدی‌راد به عنوان مدیریت جدید این شرکت همواره تلاش کرده تا به عنوان یک شرکت بزرگ و نام‌آور، از پیشینه، نام و نشان خود صیانت کند و توانسته‌است با تغییرات کیفی وسیع جدید بالاترین رتبه‌ها را در این زمینه‌ها به دست بیاورد.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر تصریح کرد: محصولات شوینده به دلیل داشتن ارتباط با سلامت جامعه، دقت بالایی در تولید و عرضه نیاز دارند و پاکسان با پشتوانه بیش از شش دهه تجربه و تخصص به عنوان اولین تولیدکنندگان موادشوینده، بهداشتی و صنعتی در ایران این نیاز را به خوبی درک کرده و اکنون سال‌ها و نسل‌های متمادی با عرضه محصولات مرغوب در ایران و سایر کشورها در خدمت سلامتی خانواده‌ها گام برمی‌دارد. 

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر، شناخت بسیار خوب مهندس محمدی راد از ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه را عامل بهبود کیفیت و ارائه محصولات جدید پاکسان دانست و تصریح کرد: پاکسان علاوه بر دارا بودن سهم عمده ای از بازار داخلی، توانسته است در زمینه صادرات در بازارهای خارجی آن‌گونه که شایسته نامش است بدرخشد. مطمئن هستیم با حضور تیم متخصص و متعهد پاکسان ، میزان صادرات فعلی با وجود تمام دشواری های حاکم بر تولید و صنعت افزایش یابد. حمایت‌های ما برای پیشرفت این شرکت همواره با جدیتی بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه