استقلال

زیرآب زنی استقلال | خبر مهم برای پرسپولیس امروز

زیرآب زنی استقلال | خبر مهم برای پرسپولیس امروز
کدخبر : 63429

باشگاه استقلال از کارگروه نظارت بر قراردادها درخواست کرده تا سقف قرارداد تیم‌های حذف شده از لیگ قهرمانان آسیا کم شود.

باشگاه فوتبال استقلال ایران که به‌طور خلاصه استقلال، استقلال تهران و استقلال ایران نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. این باشگاه تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا دوچرخه‌سواران و سپس تاج نام داشت. استقلال با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های قاره‌ای، کشوری و استانی (بالاترین سطح) جزو پرافتخارترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

شب گذشته خبری مبنی بر نامه حیدر بهاروند برای کاهش سقف بودجه باشگاه استقلال از ۳۲۵ میلیارد تومان به ۳۱۰ میلیارد تومان منتشر شد.

 باشگاه استقلال معتقد است این باشگاه سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و تنها به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای موفق به شرکت در این مسابقات نشده است. بنابراین اگر قرار است سقف بودجه استقلال به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا در نیم فصل دوم کاهش یابد، سقف بودجه تیم‌هایی که از این رقابت‌ها حذف شده‌اند (نساجی و پرسپولیس) نیز باید کم شود چرا که این تیم‌ها اکنون دارای این شرایط نیستند!

هرچند که باشگاه استقلال معتقد است با توجه به کسب مجوز ملی و همچنین جا به جایی بازیکنان مجوز افزایش سقف بودجه را در ابتدای فصل دریافت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه