فولاد خوزستان | فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان راهنمای بومی سازی در صنعت شد

شرکت فولاد خوزستان راهنمای بومی سازی در صنعت شد
کدخبر : 63592

​امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از پایداری صنعت و توسعه بومی‌سازی دانش علاوه بر بومی‌سازی در صنعت و مایحتاج صنایع گفت.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفتگویی در زمینه بومی‌سازی بیان کرد: در صنعت فولاد مقوله های جدیدی مطرح می شود از جمله پایداری صنعت، تولید فولاد سبز، ایجاد شبکه‌های تامین و… که همه به تولید با جنبه اقتصادی منتج می شود.

وی بیان کرد: هر سازمان و مجموعه تولید کننده ملزم است به خروجی اقتصادی توجه کند، مجموعه فولاد خوزستان هم با این رویکرد (رویکرد اقتصادی) اقدامات زیادی را در این راستا دنبال کرده و قدم بزرگ و رزومه درخشانی را در بومی سازی قطعات داشته است.

شرکت فولاد خوزستان سال ۱۴۰۰ ، ۲۵۰۰ قطعه، سال ۱۴۰۱، ۱۵۰۰ قطعه را بومی‌سازی کرده است و امسال (سال ۱۴۰۲) ۲۰۸ میلیون یورو پروژه داشته‌‌ که نزدیک به ۶۰ درصد پروژه‌ها را توانستیم به ثمر برسانیم و نزدیک به ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان جدید به سبد همکاری شرکت فولاد خوزستان اضافه شده است و نزدیک به ۱۰۰ طرح پژوهشی جدید با یک سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیاردی توانسته‌ایم پیاده سازی کنیم.

ابراهیمی بیان کرد: اولین مرکز نوآوری در استان خوزستان در ۷ رشته به ویژه هوش‌مصنوعی با این نگاه که بتوانیم پایداری صنعت خود را افزایش و توسعه دهیم توسط شرکت فولاد خوزستان راه‌اندازی شده است، این رویداد زمانی بود که ما وابستگی ۲۵ درصدی در قیمت تمام شده داشته ایم و الان  وابستگی ما به ۶۵ هزار در هر تن رسیده است و به دنبال این هستیم که به زیر ۱۰ درصد وابستگی برسیم که این موفقیت مجموعه فولاد خوزستان مدیون کارکنان ماهر و ریسک‌پذیر است که به شرکت های داخلی فضا داده‌اند و مورد حمایت قرار گرفته‌اند اتفاق افتاده است.

وی در پایان عنوان کرد: گام دیگری که در مجموعه فولاد خوزستان در زمینه بومی‌سازی دنبال می شود، بومی‌سازی دانش است؛ بومی‌سازی دانش به معنای عبور از بومی‌سازی قطعه و استفاده از شرکت هاست، ۲۱ نیاز فناورانه‌ مجموعه فولاد خوزستان به شرکت های مختلف اعلام شده که از این‌ نیازهای فناورانه دانش های‌جدید را که مورد نیاز صنعت هست با نگاه پایداری بتوانیم‌پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه