مهدی طارمی

طارمی- اینتر در آستانه نهایی شدن | قرار داد 3 ساله به ارزش 520 میلیارد تومان!

طارمی- اینتر در آستانه نهایی شدن | قرار داد 3 ساله به ارزش 520 میلیارد تومان!
کدخبر : 63827

مهدی طارمی که مدتی است در آستانه پیوستن به تیمی از سری‌آ قرار دارد اما به نظر می‌آید این مرتبه واقعاً انتقال او به تیمی ایتالیایی جدی است.

در روزهایی اخیر شایعات فراوانی پیرامون تیم جدید مهدی طارمی به گوش می رسد اما نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در تازه‌ترین شماره‌اش خبر داد؛ جلسه‌ای جدید برای جذب مهدی طارمی، مهاجم پورتو برگزار شده و اینتر پیشنهاد قراردادی ۳ ساله به او داده است که در موقعیت انتقال آزاد قرار دارد.

اینتر در سرتاسر دنیا به دنبال مهاجم می‌گردد و حالا می‌تواند نگاهش را به بازیکن بزرگ ایرانی معطوف کند که این مسئله احتمال حضور اولین ایرانیِ تاریخ نراتزوری را افزایش می‌دهد. این بازیکن ایرانی مهدی طارمی است که مدتی به نظر می‌رسد در آستانه پیوستن به تیمی از سری‌آ قرار دارد. به نظر می‌آید این مرتبه واقعاً انتقال او به تیمی ایتالیایی جدی است.

نه، متشکرم!

در پایان هفته گذشته نماینده او یک مرتبه دیگر با مدیران نراتزوری ملاقات کرده و در طول جلسه هم هیچ خللی در روند این انتقال به وجود نیامده که همین هم باعث می‌شود پایان خوشی در مذاکرات را برای پایان فصل شاهد باشیم.

خبرها حاکی از آن است که مهاجم ۳۱ ساله تأیید کرده که اولویتش شهر میلان و تیم اینتر خواهد بود و دیگر پیشنهاداتی که از ترکیه و عربستان داشته با «نه، متشکرم» رد شده است.

با پورتو تمدید نمی‌کنم

این مهاجم هم‌اکنون در قطر به سر می‌برد تا در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی ایران شرکت کند. اما قبل از سفر به قطر به باشگاهش پورتو اعلام کرده که قراردادش که در ماه ژوئن به پایان می‌رسد را تمدید نخواهد کرد. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو هم در واکنش به این اتفاق گفته که جاه‌طلبی بازیکن طبیعی است آن را درک می‌کند. به نظر می‌رسد مانعی برای جدایی طارمی از اینتر وجود نداشته باشد.

تابستان گذشته طارمی در آستانه پیوستن به میلان بود و یک اینچ با امضای قرارداد فاصله داشت، اما اینتر بلافاصله بعد از منتفی شدن این انتقال وارد شد. تابستان همه‌چیز به‌دلیل کمیسیون بالاتری که ایجنت و باشگاه طارمی خواسته بودند منتفی شد.

دستمزد طارمی

این رسانه همچنین در مورد دستمزد مهدی طارمی در اینتر هم نوشته است؛ علاوه بر پاداشی که در این نوع قراردادها مرسوم است، قراردادی ۳ ساله به ارزش سالانه ۳ میلیون یورو (در مجموع بیش از ۵۲۰ میلیارد تومان)  برای طارمی با امکان خروج زودتر از موعد در نظر گرفته شده است. جهش ۳ برابری دستمزد طارمی که در پورتو کمی بیش از یک میلیون یورو دریافت می‌کند، برای باشگاه پرتغالی حفظ او را سخت کرده است.

در هر صورت به نظر می‌رسد این انتقال برای اینتر سخت نباشد و با توجه به شرایط الکسیس سانچس و مارکو آرناتوویچ، احتمالاً فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ مهدی طارمی اولین آلترناتیو برای دو مهاجم ثابت اینتر یعنی لائوتارو مارتینس و مارکوس تورام خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه