رضا رویگری

سه آرزوی بزرگ رضا رویگری برای ادامه زندگی‌اش

سه آرزوی بزرگ رضا رویگری برای ادامه زندگی‌اش
کدخبر : 64028

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندسال است به دلیل سکته مغزی خانه نشین شده، از شرایط جسمی و روحی خود می‎‌گوید.

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵) بازیگر و خواننده اهل ایران است. رضا رویگری فعالیت حرفه‌ای خود را در اواخر دههٔ ۱۳۴۰ آغاز کرده و در سینما، تلویزیون و تئاتر پرکار بوده‌است. رضا رویگری همچنین خوانندهٔ سرود «الله الله» در اوایل انقلاب ۱۳۵۷ است.رضارویگری برای بازی در بوتیک (۱۳۸۲) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن سینمای ایران شد. رضارویگری در سال ۱۳۸۹ کیسان ابوعمره را در مجموعهٔ تلویزیونی مختارنامه به تصویر کشید. از دیگر نقش‌های مهم او بازی در نقش فریدون در سریال به کجا چنین شتابان (۱۳۸۸–۱۳۸۷) است.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و خواننده سرود معروف «الله الله» که در طول سال‌های فعالیتش به نقش‌های ماندگاری جان بخشیده است، مدتی است که حال و روز خوشی ندارد و با بیماری دست و پنجه نرم می کند.

او به تازگی در کنسرت علیرضا طلیسچی حضور داشت و این خواننده در کنسرتش اعلام کرد که پیشکسوت عرصه بازیگری با وجود حال بد به کنسرت او آمده و سپس رضا رویگری  مورد تشویق قرار گرفت. فیلمی که از این مراسم منتشر شد چهره تکیده‌تر ی از بازیگر مطرح را نشان می‌داد و همین بهانه گفتگویی کوتاه و احوالپرسی با این بازیگر خاطره‌ساز شد.

بازیگر «اجاره‌نشین‌ها» درباره حال این روزهایش می‌گوید: این روز‌های حال جسمی‌ام بهتر است و هفته‌ای یکی دو بار فیزیوتراپ به منزلم می‌آید و می‌توانم با واکر راه برم. اما حال روحی خوبی ندارم. بزرگ‌ترین آرزویم این است که هر چه زود‌تر شرایطم بهبود یابد و بتوانم  دوباره بازی کنم، همسرم به خانه برگردد و حالم خوب‌تر شود.

رویگری با اشاره به حضور در کنسرت خواننده معروف علیرضا طلیسچی توضیح داد: به دعوت از این خواننده جوان به کنسرتش رفتم و از صدایش لذت بردم.

بازیگر «عقاب‌ها» با بیان این که این روز‌ها به دلایل شرایط جسمی‌اش خانه نشین است، افزود: در خانه منتظرم مراحل درمانم سپری شود. در واقع عمرم تلف می‌شود، اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابم و به عرصه بازیگری برگردم، چون دلم برای بازی مقابل دوربین تنگ شده است.

وی با بیان اینکه  وزارت ارشاد حمایتی از او نکرده و در پاسخ به این که از چه منبعی گذران زندگی می‌کند، می‌گوید: نقش‌های کوتاه بازی می‌کنم و دستمزد می‌گیرم و خدا کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه