بانک ایران زمین | رصداقتصادی

رویکرد بانک ایران زمین در ارزش‌آفرینی با کمک جوانان

رویکرد بانک ایران زمین در ارزش‌آفرینی با کمک جوانان
کدخبر : 64149

حمایت و کمک به جوانان برای راه‌اندازی کسب و کارهای خود یکی از موضوعات اصلی در کشور است. مدیرعامل بانک ایران زمین به این موضوع توجه داشته و تلاش می‌کند تا در طراحی برنامه‌ها و خدمات بهتر، ارزش افزوده بیشتری را برای مشتریان ایجاد کند. بانک ایران زمین از این رویکرد برای جذب جوانان با ایده‌های نو استفاده می‌کند و توانمندیشان را تقویت می‌کند.

به گزارش رصد اقتصادی، جوانان نیازمند تامین منابع مالی برای شکوفا شدن ایده‌ها و فعالیت‌هایشان هستند و این موضوع مهم در توسعه پایدار اقتصادی است. بانک ایران زمین نیز اهمیت این موضوع را می‌فهمد و خدمات بانکی متمایزی در بخش حمایت از تولید داخلی و جوانان ارائه می‌دهد. 

نقش جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و تقویت تولید در جامعه، می‌تواند برای ارتقای نیروی جوان و اقتصاد کشور مؤثر باشد. حمایت از ایده‌های خلاقانه جوانان، شناسایی جوانان دغدغه‌مند و مسئولیت‌پذیر و مشارکت آنان در توسعه پایدار اقتصادی اهمیت دارد. این باعث شده است که نظام تصمیم‌گیری و اجرایی کشور و عرصه بانکداری به این سمت گرایش پیدا کند.

نظام بانکداری ایران می‌تواند همواره با تامین مالی برای طرح‌ها و ایده‌های نو، فضا را برای ورود جوانان نخبه و توانمند فراهم کند. بانک‌ها نقش مهم و اساسی در تامین مالی اقتصاد کشور دارند و انتظاری که از نظام بانکی داریم، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین اعتبار بخش مهمی از حوزه تولید است. 

کارشناسان معتقدند که اگر بتوانیم بستر حمایت را برای ایده‌های خلاق فراهم کنیم و روح همکاری را بین گروه‌ها افزایش دهیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم. بانک ایران زمین نیز با ارائه مشاوره و راهنمایی به جوانان و صاحبان ایده‌ها، در کنار اعطای تسهیلات موردنیاز، این هدف را دنبال می‌کند. مدیرعامل بانک ایران زمین، کلید اصلی مسیر پیشرفت بانک را نوع نگرش کارکنان این مجموعه به‌عنوان یک خانواده بزرگ می‌داند که تلاش می‌کنند با حفظ همبستگی و مشارکت، زمینه‌‌های رشد و تعالی وزمین را فراهم آورند. 

مسیر بانک ایران زمین در حوزه بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به اهداف عالی و سودآوری به مشتریان همچنان تداوم دارد و مدیریت این بانک طرح گام به گام توسعه را به درستی در دیگر بخش‌های این بانک به اجرا در می‌آورد. این بانک در سال جاری برای افزایش درآمد و بهینه‌سازی مسیر توسعه‌ای خود، استفاده از مدیران جوان و توانمند را در دستور کار قرار داد.

وزمین که طی ماه‌های گذشته توانست با استفاده از ظرفیت‌های فناورمحور برای رسیدن به وضعیت مطلوب تحول دیجیتال درآمد خود را نسبت به هزینه‌ها افزایش دهد، اکنون استراتژی به‌کارگیری مدیران متخصص و جوان را به اجرا درآورده است. ایجاد انگیزه و افزایش مسئولیت پذیری در بین همکاران و سرمایه انسانی جوان در بانک ایران زمین و ارائه سرویس‌های مطلوب به مشتریان از اهداف این انتصابات عنوان شده است.

بانک ایران زمین در بخش خدمات دیجیتال نیز فعالیت زیادی داشته و با استفاده از ظرفیت‌های توانمند جوانان، صاحب ایده‌ها را در مسیر توسعه کسب و کار و تولیداتشان حمایت می‌کند. افرادی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار خود هستند، می‌توانند خدمات بانکی خود را از طریق بانک ایران زمین و بسترهایی که ایجاد شده است، انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه