پرسپولیس

خرید جدید پرسپولیس ازاروپا می آید؟| زوج عیسی آل کثیر در راه است

خرید جدید پرسپولیس ازاروپا می آید؟| زوج عیسی آل کثیر در راه است
کدخبر : 64472

علی علیپور به واسطه شرایط نه‌چندان مطلوبی که در لیگ پرتغال دارد، از بازگشت به فوتبال ایران بدش نمی‌آید.

به گزارش رصد اقتصادی، حضور احتمالی مهاجم سابق پرسپولیس در کنار عیسی آل‌کثیر زوج قدرتمندی را در خط حمله سرخ‌ها تشکیل خواهد داد.عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس، بلافاصله در تمرینات سرخپوشان حضور یافت. به این ترتیب انتظار می‌رود بخشی از مشکلات خط حمله پرسپولیس حل شود اما تکاپوی نقل‌وانتقالاتی این باشگاه همچنان ادامه دارد و آنها برای جذب علی علیپور از ژیل‌ویسنته پرتغال هم به این باشگاه نامه زده‌اند.

روشن است که علیپور به واسطه شرایط نه‌چندان مطلوبی که در لیگ پرتغال دارد، از بازگشت به فوتبال ایران بدش نمی‌آید اما هم‌اکنون سرنوشت او در دست باشگاه خارجی است و ظرف چند روز آینده معلوم خواهد شد آنها اجازه جدایی به مهاجم ایرانی می‌دهند یا نه. درصورتی که این اتفاق رخ بدهد، علیپور و آل‌کثیر می‌توانند زوج جذابی در خط حمله سرخپوشان تشکیل بدهند. عیسی مهاجم هدف است که شم گلزنی بالایی دارد، علیپور هم همیشه نشان داده اثربخش‌ترین موقعیت بازی برای او، زمانی است که به‌عنوان مهاجم مکمل، پشت فوروارد هدف به میدان می‌رود.

علیپور قبلا در این پست خدمت فنی زیادی به مهدی طارمی و حتی گادوین منشا کرده بود و چه بسا در بازگشت احتمالی به پرسپولیس، بتواند همین تجربه را در کنار عیسی آل‌کثیر تکرار کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه