لیونل مسی

مسی جا پای رونالدو گذاشت| ذوق زدگی لیونل مسی از سفر به عربستان

مسی جا پای رونالدو گذاشت| ذوق زدگی لیونل مسی از سفر به عربستان
کدخبر : 64605

لیونل مسی نوشت: اگر شما هم اخیرا به عربستان سفر کردید تجربه خود را به اشتراک بگذارید و بگویید چه چیزی در اینجا شما را به وجد می‌آورد. اگر نه، فراتر از تفکراتتان بروید و از عربستان دیدن کنید.

به گزارش رصد اقتصادی، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی جهان فوتبال است، لیونل مسی در تیم اینترمیامی آمریکا توپ می زند، لیونل مسی به همراه تیم اینترمیامی آمریکا به عربستان سعودی سفر کرده تا دو بازی دوستانه با الهلال و النصر برگزار کند.لیونل مسی در بدو ورود به عربستان ویدئویی منتشر کرد و به تمجید از این کشور پرداخت.

او در تعریف ویدئو نوشت: «اگر شما هم اخیرا به عربستان سفر کردید تجربه خود را به اشتراک بگذارید و بگویید چه چیزی در اینجا شما را به وجد می‌آورد. اگر نه، فراتر از تفکراتتان بروید و از عربستان دیدن کنید.»

ویدئو با جملاتی از مسی شروع می‌شود که می‌گوید: «چیزی که در عربستان من را به وجد می‌آورد این است که هربار از آن دیدن می‌کنم چیزهایی می‌بینم که انتظارش را ندارم.» در ویدئو می‌توان مسی را دید که با توپ موانع مختلفی را می‌شکند که هر کدام حاوی پیامی هستند.

روی مانع اول نوشته شده: «فقط یک بیابان است». روی دومی: «اتفاقات زیادی در آن رخ نمی‌دهد»، سومی: «فرهنگ بسته»، و چهارمین مانع که یک دختر با توپ از سر راه برمی‌دارد: «دخترها نمی‌توانند».مسی در انتها این پیام را به هواداران ارسال می‌کند: «فراتر از تفکرات‌تان پیش بروید.»

لیونل مسی به همراه تیم اینترمیامی برای تور زمستانی به عربستان سعودی سفر کرده‌اند و روزهای ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) و ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به ترتیب به مصاف تیم‌های پرستاره کشور میزبان یعنی الهلال و النصر خواهند رفت. در این بین رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که پنج‌شنبه شب خواهد بود، مورد توجه دنیای قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه