یحیی گل محمدی

ناراحتی شدید یحیی گل محمدی از پرسپولیسی ها| فقط من اضافی بودم!

ناراحتی شدید یحیی گل محمدی از پرسپولیسی ها| فقط من اضافی بودم!
کدخبر : 64731

یحیی گل محمدی که او از اینکه باشگاه بعد از موافقت با جدایی‌اش در تکاپو برای جذب بازیکن و فراهم کردن شرایط برای بازگرداندن برانکو بوده شاکی و عصبانی است و انتظار داشته این اقدامات برای حفظ او انجام می‌شد.

 به گزارش رصد اقتصادی، یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس فقط در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و صحبت‌هایش در آن برنامه هم نشان می‌داد که آن گفت‌وگو قبل از ماجراهای اخیر ضبط شده است. از این رو یحیی گل محمدی بعد از تصمیم جنجالی‌اش هیچ صحبتی نکرده و در صفحه اینستاگرام خود نیز صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرده است. در این میان شاید برخی از هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که یحیی گل محمدی از انتخاب اوسمار حمایت کرده و او را جانشین خوبی برای خود بداند. کاری که خیلی از مربیان بزرگ دنیا انجام داده‌اند.

اما سکوت یحیی در این ماجرا و آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه بی‌دلیل نبوده است. در این مورد از اطرافیان یحیی شنیدیم که او از اینکه باشگاه بعد از موافقت با جدایی‌اش در تکاپو برای جذب بازیکن و فراهم کردن شرایط برای بازگرداندن برانکو بوده شاکی و عصبانی است و انتظار داشته این اقدامات برای حفظ او انجام می‌شد. به این خاطر در شرایط فعلی سکوت در برابر همه اتفاقات را ترجیح داده است. اینکه یحیی چه زمانی سکوتش را خواهد شکست مشخص نیست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه