سردار آزمون

سردار آزمون تمرین تیم ملی را ترک کرد| ستاره به بازی مقابل سوریه می رسد؟

سردار آزمون تمرین تیم ملی را ترک کرد| ستاره به بازی مقابل سوریه می رسد؟
کدخبر : 64764

سردار آزمون صبح امروز به دلیل احساس درد عضلانی، تمرین تیم ملی را ترک کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران است، سردار آزمون در تیم رم ایتالیا عضویت دارد، سردار آزمون به همراه مهدی طارمی از امیدهای ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا هستند. سردار آزمون صبح امروز به دلیل احساس درد عضلانی، تمرین تیم ملی را ترک کرد.

گفته می شود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای همراهی تیم ملی در دیدار با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه هفته جاری در آخرین بازی مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف سوریه می‌رود.

صبح امروز (دوشنبه) رسانه العرب قطر به نقل از منابع ایرانی اعلام کرد سردار آزمون در تمرین روز گذشته تیم ملی که بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد، به دلیل احساس درد عضلانی، تمرین را ترک کرد و برای حضور در این مسابقه باید تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد.

این در حالی است که طبق پیگیری‌ها مهاجم ایران که در بازی قبلی مقابل امارات دو پاس گل به مهدی طارمی داده بود و در دیدار با فلسطین هم گل چهارم‌ کشورمان را به ثمر رساند مشکلی برای حضور در بازی با سوریه ندارد و امروز هم بدون مشکل در تمرینات شرکت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه