آمریکا

تهدید جدی آمریکا علیه ایران| با روش خود با ایران مقابله می کنیم

تهدید جدی آمریکا علیه ایران| با روش خود با ایران مقابله می کنیم
کدخبر : 64828

وزیر امور خارجه آمریکا تهدید کرد: در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.

به گزارش رصد اقتصادی؛  پس از حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در مرز مشترک سوریه و اردن که به کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ نظامی آمریکایی انجامید، وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات به نیرو‌های آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.

در پی حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا، وزیر امور خارجه ایالات متحده ایران را تهدید کرد و گفت: با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد.

وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات به نیرو‌های آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.

در واکنش به حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در مرز مشترک سوریه و اردن که به کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ نظامی آمریکایی انجامید، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی پاسخ نظامی به مبدا حملات در زمان و مکان مناسب شد.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که آمریکا در زمان و مکان مناسبی که تعیین خواهد کرد با قاطعیت به همه حملات پاسخ نظامی خواهد داد.

بلینکن در سخنانی با تهدید مستقیم گروه‌های مقاومت در منطقه مدعی شد که هر گروهی که به دنبال گسترش درگیری در منطقه باشد، مقابله به مثل خواهد کرد.

او بار دیگر با تکرار مدعی شد که پاسخ به ایران، چندوجهی و چندمرحله‌ای و زمان‌بر خواهد بود.

گفتنی است پیش از این، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی امروز «سه‌شنبه، دهم بهمن ماه» در دیدار با اعضای تیم امنیت ملی خود، در جریان آخرین تحولات مربوط به حمله به نیرو‌های آمریکایی در شمال شرقی اردن قرار گرفت و مدعی شد که به حمله کنندگان به نیرو‌های آمریکایی در اردن را در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم، پاسخگو خواهیم کرد.

گفتنی است شب گذشته، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با انتشار خبری فوری به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که بر اثر وقوع حمله پهپادی به پایگاه نظامیان این کشور در اردن، سه نظامی آمریکایی کشته شده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، مقامات آمریکایی به سی‌ان‌ان گفتند که این نخستین‌بار پس از آغاز جنگ غزه است که نظامیان آمریکایی بر اثر شلیک آتش دشمن در غرب آسیا کشته می‌شوند. این حادثه در «برج ۲۲» در اردن نزدیک مرز با سوریه رخ داده است. همچنین طبق آمار اعلامی از سوی سنتکام، در این حادثه ۳۴ نظامی آمریکایی نیز زخمی شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه