ایران زمین | فاطمه باقری

ویژگی‌های خدمت غیرحضوری کارت مجازی ایران زمین

ویژگی‌های خدمت غیرحضوری کارت مجازی ایران زمین
کدخبر : 64851

بانک ایران زمین در مسیر ارزش‌آفرینی برای مشتریان خود تلاش دارد تا با استفاده از تجربیات گذشته و دانش و فناوری روز و تامین زیرساخت‌های لازم، خدمات مختلفی را ارائه نماید و برای این مهم اقدام به راه‌اندازی محصولات و ارائه خدمات غیرحضوری کرده است. کارت نقدی مجازی خدمتی نوین از بانک ایران زمین دارای مزایای ویژه‌ای برای بهره‌برداری این خدمت است.

به گزارش رصد اقتصادی، مسیر بانک ایران زمین در حوزه بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به اهداف عالی و سودآوری به مشتریان همچنان تداوم دارد و مدیریت این بانک طرح گام به گام توسعه را به درستی در دیگر بخش‌های این بانک به اجرا در می‌آورد. بانک ایران زمین، یکی از معدود بانک‌هایی است که با شناسایی خلا بازاریابی برای تامین خدمات مالی محصولات خود را براساس نیازهای مشتریان طراحی و عرضه می‌کند. 

بانک ایران زمین همراه با توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و نیازسنجی مردم نسبت به ارائه خدمت کارت مجازی در راستای توسعه فعالیت تحول دیجیتال در بانکداری الکترونیک برای مشتریان خود را به اجرا درآورده است.

وزمین همگام با پیشرفت تحول دیجیتال در نظام بانکداری ایران و در مسیر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک با صدور کارت مجازی نقدی تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان حقوق خود را در این زمینه مرتفع نماید که علاوه بر تعدد در تراکنش‌های بالا امکان بهره‌برداری از مزایای ویژه آن برای متقاضیان هم فراهم است. 

محصولات جذابی در حوزه کارت طی سال‌های اخیر رواج پیدا کرده است که از میان آنها می‌توان به کارت‌های مجازی اشاره کرد. صدور فوری کارت‌های مجازی، سهولت در واریز وجوه خرد به سپرده مشترک اشخاص حقیقی، امکان انتقال وجه به کارت مجازی از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب از جمله مزایای این خدمت است که توسط بانک ایران زمین و با هدف توسعه خدمات الکترونیک با محوریت مشتری‌مداری ارائه می‌شود. 

این کارت موجودیت فیزیکی ندارد و صرفا یک کارت مجازی و الکترونیکی است که بر روی سپرده حقیقی مشترک صادر شده و شماره آن در اختیار اشخاص متقاضی قرار می‌گیرد و خریداران کالا و خدمات می‌توانند با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب وجوه را به این کارت واریز کنند.

مشتریان می‌توانند از طریق شماره کارت، توسط سرویس‌های اینترنت بانک و تلفن بانک نسبت به اخذ صورتحساب اقدام کنند. صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان، فاقد جسم فیزیکی و رمز اول، ویژه سپرده حقیقی دارای شرایط برداشت مشترک و امکان اخذ صورتحساب از طریق بستر‌های بانکداری مدرن از دیگر ویژگی‌های کارت مجازی نقدی بانک ایران زمین است.

کسب و کار‌های دیجیتال، واریز شارژ و هزینه‌های جاری ساختمان، واریز کمک‌های مردمی برای مراکز خیریه، واریز اجاره واحد‌های استیجاری و واریز هزینه دوره‌های مراکز آموزشی نیز می‌توانند با استفاده از کارت مجازی نقدی ایران زمین از مزایای ویژه آن بهره‌مند گردند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت شماره کارت مجازی (فاقد کارت فیزیکی) با مراجعه به کلیه شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir  از این خدمت بهره‌مند گردند.

همچنین استفاده‌کنندگان از کارت مجازی ایران زمین می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه