سازمان منطقه آزاد قشم

آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در پارک بانوان قشم برگزار شد / روزه اولی‌های قشم تجلیل شدند

آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در پارک بانوان قشم برگزار شد / روزه اولی‌های قشم تجلیل شدند
کدخبر : 66545

ویژه برنامه «ماه جزیره»، آیین استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بوستان بانوان این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در آئین تجلیل از روزه اولی ها، گفت: وجود فرزندان صالح نعمت ارزشمندی است که بابت داشتن آن باید شکرگزار خدای مهربان باشیم. 

وی ادامه داد: همه ماه‌ها، ماه خداست اما رمضان بواسطه نگاه خداوند به بندگانش از جلوه خاصی برخوردار است و روزه‌داران باید در لحظه لحظه‌های این ماه، با همه وجود اخدا را درک و حس کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه رمضان، ماه قرآن است و آیات الهی در این ماه نازل شده، افزود: اگر روزه می‌گیریم به خاطر عظمت و شرافت و شب‌های بی مثال قدر این ماه عظیم است.

پیغامی با تقدیر از روزه اولی های حاضر در این مراسم، اظهارامیدواری کرد که بوستان بانوان به مکانی برای نشاط و پویایی و برپایی آئین‌های مختلف ملی و مذهبی و جشن‌ها تبدیل شود تا بانوان جزیره با روحیه‌ای شاد همراه با سلامتی، نقش خود را در تربیت فرزندان و استحکام کانون خانواده به خوبی ایفا کنند.

همچنین در این برنامه همچنین مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان طی سخنانی گفت: برای ارتقا سطح سلامت و روحیه نشاط بانوان قشم برنامه‌های مختلفی داریم.  

فاطمه باقری افزود: تجهیز بوستان بانوان در آینده نزدیک نخستین گام برای ورزش دختران و بانوان است که در کنار آن برنامه‌های مختلفی را با هدف بهبود روحیه آنان برنامه ریزی خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ در ویژه برنامه ماه جزیره به دختران روزه اولی حاضر در این برنامه هدیه ویژه‌ای اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه