منطقه آزاد ماکو

منطقه آزاد ماکو میزبان شبکه جهانی جام جم / پخش مستقیم برنامه دل روشنی به مدت سه شب از آنتن جهانی

منطقه آزاد ماکو میزبان شبکه جهانی جام جم / پخش مستقیم برنامه دل روشنی به مدت سه شب از آنتن جهانی
کدخبر : 66942

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بنابه درخواست شبکه جهانی جام جم و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به مدت سه شب برنامه دل روشنی. به مناسبت عید سعید فطر در منطقه آزاد ماکو بصورت زنده از شبکه جهانی جام جم صدا و سیما بروی آنتن می رود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو محمدرضا اسفندیاری با بیان اینکه این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردشگری برنانه ریزی شده است،در شب عید فطر پخش خواهد شد افزود: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و شناساندن پتانسیل های گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی این منطقه به مخاطبین ایرانی وساکنین کشورهای دیگر از دیگر اهداف پخش زنده این برنامه از منطقه آزاد ماکو است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه دل روشنی به مدت سه شب طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ الی ۲۳ فروردین از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ به وقت محلی از محل همایش ها و نمایشگاه های دائمی منطقه آزاد ماکو پخش می شود.

اسفندیاری ضمن دعوت از ماکووندان برای حضور در صحنه پخش این برنامه در نمایشگاه بین المللی ماکو اضافه کرد: اجرای برنامه های شاد با حضور اهالی منطقه، موسیقی ملی ،‌ برنامه های شاد عید فطر با اجرای هنرمندان ملی و بومی از جمله آیتم های پخش این برنامه می باشد.

شایان ذکر است: این برنامه دومین سال پیاپی است که از منطقه آزاد ماکو به روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه