با حضور مسئولین پدافندغیرعامل کشور انجام شد؛

ارزیابی آزمایشگاه های قشم به منظور تبدیل شدن به آزمایشگاه مرجع جنوب و جنوب شرق کشور

ارزیابی آزمایشگاه های قشم به منظور تبدیل شدن به آزمایشگاه مرجع جنوب و جنوب شرق کشور
کدخبر : 55456

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم از ارزیابی آزمایشگاه شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم به منظور تبدیل شدن به آزمایشگاه مرجع جنوب و جنوب شرق کشور با حضور جمعی از مسئولین حوزه پدافند غیرعامل کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم کوروش آموزگار با اعلام این خبر گفت: زیرساخت، تجهیزات و منابع انسانی آزمایشگاهی مطلوبی در جزیره قشم وجود دارد و همین موضوع موجب توجه مسئولان کشوری برای ارتقای آزمایشگاه شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم شده است.

وی ادامه داد: در بازدید انجام شده توسط دکتر علی محمد لطیفی معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر حمیدرضا خالدی، جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر ایمانی معاون کشاورزی این سازمان، محمد رادمهر، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و چندتن دیگر از مسئولین حوزه بهداشتی و پدافند غیرعامل، آزمایشگاه قشم مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته آموزگار، در این بازدید کیفیت دستگاه ها و تجهیزات موجود در این مرکز به عنوان آزمایشگاه مرجع جنوب و جنوب شرق کشور ارزیابی و مقرر شد تجهیزات و نیروی انسانی این آزمایشگاه توسعه یابد تا شرایط فعالیت به عنوان آزمایشگاه مرجع فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: آزمایشگاه های مرجع در سطحی بالاتر از آزمایشگاه های تخصصی قرار دارند و صحت سنجی فعالیت سایر آزمایشگاه ها دراین مراکز انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مخاطرات در دنیای امروز که منجر به ایجاد جنگ های ترکیبی شده، می توان گفت پدافند غیرعامل ضامن امنیت جامعه است، در تلاش هستیم با جذب همکاری و اعتبارات لازم و توسعه آزمایشگاه قشم نقش خود را در پدافند غیرعامل جنوب کشور به طور موثر ایفا نماییم.

آموزگار در پایان تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی و آحاد جامعه نسبت به موضوع پدافند غیرعامل، عملی کردن تدابیر کارساز را جزو اولویت های خود میدانیم و در مورد تقویت و توسعه زیرساخت های مورد نیاز در منطقه آزاد قشم اقدامات لازم انجام خواهد شد تا در آینده نزدیک شاهد تقویت توان کشور در حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید