منطقه آزاد قشم

ظرفیت های اقتصادی قشم برای سرمایه گذاران روس تشریح شد​

ظرفیت های اقتصادی قشم برای سرمایه گذاران روس تشریح شد​
کدخبر : 55677

در جلسه ای مشترک با حضور هیات سرمایه گذار استان کراسنودار روسیه و معاون و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم ظرفیت های سرمایه گذاری قشم ببرای سرمایه گذاران روس تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم: در این جلسه هریک از مدیران زیر مجموعه معاونت اقتصادی با ارائه بسته های سرمایه گذاری حوزه کاری به شرح جزئیات فنی و تخصصی این طرح ها پرداختند.

مهمترین بسته های سرمایه گذاری ارائه شده در این جلسه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، شیلات و کشاورزی، صنعت و تولید و فرصت های سرمایه گذاری بندری و فرودگاهی بود.

بررسی توانمندی ها و ظرفیت های بی نظیر قشم در حوزه حمل و نقل دریایی و هوایی، آبخور طبیعی چشمگیر اسکله ها و برخورداری از اسکله های تخصصی و فرودگاه بین المللی به منظور برقراری خط هوایی و دریایی، توانمندی های قابل توجه شیلاتی با توجه به شرایط طبیعی موجود در جزیره از جمله پرورش ماهی در قفس، میگو و صدف و پتانسیل های نفتی و انرژی و وجود میادین نفت و گاز و وجود پروژه های ذخیره سازی و بانکرینگ سوخت در این جلسه بررسی شد.

بنابراین گزارش، این جلسه با حضور الکساندر راپل (Alexander Ruppel)، معاون استاندار استان کراسنودار روسیه، مختار گرشاسبی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، صادق قاسمی، سرپرست مدیریت نفت و انرژی، مریم نوری بالانجی، مدیر شیلات و کشاورزی، مرتضی صابری، مدیر صنعت، معدن وتسهیل تولید، سیدمسعود آل عبایی، مدیر جذب سرمایه و بازرایابی و پژمان بهرامی مدیر حمل و نقل و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

همچنین مهدی سندگل نظامی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم، ناصر رجبی مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم منطقه آزاد قشم و کمال بیرامیان، دستیار مدیرعامل سازمان در پیگیری های ویژه، جعفر زمانی، رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قشم و علی اشتری مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم نیز از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید