منطقه آزاد کیش

تقویت نشاط شهری در بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش

تقویت نشاط شهری در بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش
کدخبر : 55900

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش،از آذین بندی و نور پردازی متفاوت خیابان ها و معابر کیش در بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات گفت: گردشگران بسیاری در فصول سرد سال به جزیره کیش سفر می کنند اما جشنواره تابستانی کیش طرفداران خاص خود را دارد و در طول برگزاری آن، گردشگران زیادی از سراسر کشورمان به این منطقه سفر می کنند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از یکم تا 26  تیر 1402 و اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات شهری در خصوص آراستگی و زیبایی کیش، این دو مقوله را عامل مهم در خاطره سازی گردشگران هنگام سفر به کیش و جذب گردشگر عنوان و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و نوآوری در فضا سازی شهری، درصدد هستیم چهره متفاوتی از جزیره کیش در ذهن ساکنان و گردشگران ماندگارشود.

محسن نظرپور با بیان این که رونق زندگی شبانه به جذابیت های سفر به کیش در طول برگزاری جشنواره تابستانی کیش می افزاید؛ افزود: امسال نورپردازی های جدید و متفاوتی در معابر جزیره ایجاد خواهیم کرد  تا طراوت فضای شهری تقویت شود.

وی  وجود خیابان ها و معابر زیبا ، در کنار فضای سبز گسترده را  یکی از ویژگیهای بارز و جذاب جزیره کیش دانست و افزود: ایجاد جلوه های زیبا و متفاوت شهری در کنار جاذبه های گردشگری کیش و شور و نشاط شهر در شب هنگام، خاطرات فراموش نشدنی را برای گردشگران جشنواره تابستانی کیش به ارمغان می آورد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: