سازمان منطقه آزاد قشم

نخستین نشست هم اندیشی بانوان موثر جزیره برگزار شد

کدخبر : 62134

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی بانوان موثر جزیره پیرامون مسایل زنان و خانواده خبر داد.

 فاطمه باقری در این نشست که صبح 21 آذرماه 1402 با حضور جمعی از بانوان اثرگذار جزیره برگزار شد، با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری(مدظله) که مسئله زنان یکی از مسایل درجه یک کشور است، گفت: خوشبختانه در دوره‌ای از مدیریت منطقه آزاد قشم، مشغول به خدمت هستم که این اولویت از سوی مدیرعامل محترم سازمان مورد توجه است.

وی از احصا نیاز مشترک بانوان جزیره به تشکیل جلساتی مشترک با حضور بانوان تاثیرگذار باهدف اقدامی ماندگار خبر داد و افزود: جامعه برای پیشرفت و مدیریت هم به زنان و هم مردان نیاز دارد که هر کدام بر اساس توانمندی های خود به ایفای نقش مشغولند.

به گفته باقری، بانوان جزیره بسیار توانمند و بااراده هستند، با این وجود مسائل متعددی متوجه آنهاست که برپایی این نشست‌ها در شناخت و حل آن مسائل یاری دهنده است.

وی ادامه داد: اگر در حوزه زنان کوتاهی می‌شود، بخشی از آن به کم کاری خود ما زنان نیز برمی‌گردد و لازم است این باورپذیری که بانوان در رفع این مشکلات موثرند، به وجود بیاید.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان خواستار شکل گیری یک شبکه جامع از بانوان جزیره شد و تاکید کرد: ایجاد شبکه‌ای از بانوان موثر به حل مسائل این حوزه کمک خواهد کرد.

در این جلسه بانوان فعال در حوزه علمیه، بسیج خواهران، بسیج دانش آموزی، کمیته امداد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات های مذهبی بانوان به ایراد نقطه نظرات و مشکلات احصا شده در سطح جزیره پرداختند و با اشاره به مواردی همچون نیاز جزیره به داشتن یک نمایشگاه دائمی پوشاک، پلاژ اختصاصی بانوان، فضای مناسب اوقات فراغت، مسئله عفاف و حجاب و نیازهای بهداشت روان و جسم به همفکری درخصوص راهکارهای رفع نیازهای جامعه بانوان پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: