پتروشیمی مروارید

مراسم معارفۀ مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید در مجتمع این شرکت برگزار شد

کدخبر : 62275

با حضور سه تن از اعضای هیئت مدیره، مراسم معارفۀ مهندس علی نظرپور به عنوان مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید در مجتمع این شرکت در عسلویه برگزار شد.

با حضور دکتر قدیریان رئیس هیئت مدیره، دکتر رحیمیان سرای و دکتر عابدزاده اعضای هیئت مدیرۀ شرکت پتروشیمی مروارید، مراسم معارفۀ مدیر عامل جدید در مجتمع این شرکت برگزار گردید.

در بخشی از حکم مهندس نظرپور به عنوان مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید آمده است: “با توجه به سوابق ارزشمند جنابعالی در صنعت پتروشیمی از تاریخ صدور این حکم به سمت مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید منصوب می­ شوید. امید است با استعانت از خدای بزرگ و بهر­ه گیری از نیروهای توانمند و کارآفرین شرکت و هماهنگی با هیئت مدیره محترم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.”

در این مراسم مهندس نظرپور ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی کارکنان و ذی­نفعان سازمان بیان داشتند: چرخ صنعت با حضور نیروهای با دانش و توانمند که الحمدالله در شرکت پتروشیمی مروارید فراوان هستند به حرکت در می ­آید و در این راستا باید نیازهای مادی و معنوی کارکنان و خانوده­ های آنها مرتفع شده تا این نیروهای توانمند با آرامش و آسایش به رشد تولید که دغدغۀ مقام معظم رهبری نیز بوده و در شعار سال بر آن تأکید داشته­ اند بپردازند.

لازم به ذکر است در سوابق کاری مهندس نظرپور عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی خارک، مشاور مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن­ آوران ، ریاست هیئت مدیره پتروشیمی فارابی، نائب رئیس هیئت مدیره پتروالفین فن ­آوران، عضویت هیئت مدیره پتروشیمی کیمیای فن­ آوران، عضویت هیئت مدیره پتروشیمی داراب، عضویت  هیئت مدیره پتروشیمی فسا و رئیس کل امور پشتیبانی ساختمان و نصب طرح­ های شرکت ملی صنایع پتروشیمی دیده می­ شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: