مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی:

اتصال ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری را در تمام شهر استان به منظور ارائه FTTH محقق کردیم

کدخبر : 62531

مهندس علی اصغرپور، با حضور در استودیو مخابرات ایران ازتححق توسعه اقتصاد دیجیتال در این نمایشگاه سخن گفت .

مهندس علی اصغرپور، مدیر منطقه خراسان شمالی، با بیان اینکه استان خراسان شمالی در یک سال اخیر از نظر شاخص های ارتباطی ، توسعه مضاعفی پیدا کرده است افزود: استان خراسان شمالی با توجه به ظرفیت های خاص خود یعنی جمعیت کم و وسعت زیاد نیاز به فعالیت خاصی در حوزه مخابرات دارد که با اتصال کابل فیبر نوری در این حوزه فعالیت های خود را دنبال می کند.

مهندس علی اصغرپور گفت: از ابتدای امسال با ایجاد ۴۰۰ کیلومتر فیبرنوری در تمام شهرهای استان به جز مرکز استان ، دور افتاده ترین نقاط استان را تحت پوشش فیبرنوری قرار داده ایم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی اضافه کرد: شعار سال مخابرات ، توسعه اقتصاد دیجیتال در این نمایشگاه محقق شده است و برگزاری این نمایشگاه ، نشان دهنده این است که برخی صحبت ها در خصوص انحصار مخابرات کاملا غلط است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: تمام شرکت های ارتباطی در حین مستقل بودن و رسیدن به سود و رضایت مندی مشتریان به بهترین وجه از امکانات پایه زیرساختی مخابرات استفاده می کند که این بهترین ارتباط ممکن بین مجموعه زیرساختی مخابرات با حوزه شرکت های ارتباطی و شرکت های دانش بنیان است.

مهندس علی اصغرپور افزود: آینده صنعت تلکام در ایران، جدا از آینده تلکام در دنیاست و تلاش کرده ایم پا به پای حوزه ارتباطات به عنوان پیشران صنعت مخابرات حرکت کنیم و در این مسیر با حمایت نهادهای تصمیم گیرنده، آورده بهتری برای کل صنعت ارتباطات خواهیم داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: