بانک پارسیان

رونمایی از بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، محصول جدید بانک پارسیان

کدخبر : 62590

بانک پارسیان به منظور تامین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، تسهیلات اختصاصی ویژه ای را برای شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای ارائه کرد.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان در آیین رونمایی از محصول جدید بانک پارسیان تحت عنوان " بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف (FMCG) در پنجمین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری، صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته با اشاره به اینکه بانک پارسیان به منظور تامین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، تسهیلات اختصاصی ویژه ای را برای شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای ارائه می دهد افزود:کالاهای تند مصرف (Fast-Moving Consumer Goods – FMCG) به کالاهایی گفته می شود که در بازار به سرعت فروخته و مصرف می شوند. این کالاها شامل محصولاتی هستند که مصرف کنندگان به طور مکرر و در دوره های کوتاه زمانی، خریداری می کنند.

محمد رضا پارسافرد ادامه داد:با توجه به رقابت تنگاتنگ حاکم در میان شرکت های پخش کننده و نیز فروشگاه های زنجیره ای عرضه کننده کالاهای تند مصرف، به کارگیری به روزترین استراتژی های رشد فروش برای بهره گیری از فرصت های بازار هدف، گسترش دامنه فروش و جذب مشتریان جدید، برای آنها الزامی است.

وی تصریح کرد:بانک پارسیان خدمات مختلفی را به افراد، مصرف کنندگان، صنایع، کسب و کارها و شرکت ها و حتی طرح های ملی اختصاص داده راستای گسترش و توسعه شرایط اقتصادی کشور گام برداشته است.

به گفته پارسافرد امروز آیین رونمایی از محصول جدید بانک پارسیان تحت عنوان " بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف (FMCG) " به عنوان یک زیر مجموعه از محصولات و خدمات بانک پارسیان برای این گروه از مشتریان برگزار شد.

وی گفت: در گام اول و بدون هیچ گونه پیش شرطی هر کدام از شرکت ها که حساب و فروش خودشان و دسته چک و گردش مالیشان را در شرکت الکترونیک بانک پارسیان متمرکز کنند می توانند از از تسهیلاتی بنام مبنا استفاده کنند.

پارسا فرد اظهارداشت: تسهیلات مبنا مطابق با ضوابط بانک مرکزی و تا سقف ۲۵ درصد فروش متمرکز این شرکت ها به بانک پارسیان و این بازار هدف ارائه خواهد شد.

وی افزود: بعد از یک دوره سه ماهه ارتباط این شرکت ها با بانک و استفاده از خدمات مبنا در ادامه بانک پارسیان تسهیلاتی با عنوان تسهیلات همراهی که این تسهیلات متناسب با عملکرد شرکت ها دارای شرایط بدیهی می توانند از تسهیلات با نرخ چهار تا ۲۳ درصد استفاده کنند که در این شرایط رقابتی حتما محصول جذابی برای این شرکت ها خواهد داشت.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان خاطر نشان کرد: انواع مختلف خدمات از جمله عقد خرید دین هم برای این کسب و کارها قابلیت بهره برداری دارد. به جز این موارد چیزی که عرضه این کسب و کارها را در برمی گیرد به خاطر اینکه زنجیره کامل باشد محصولی به عنوان کارت مولتی سگمنت اعتباری بانک پارسیان طراحی شده که به سمت تقاضای این کسب و کارها می تواند ارائه شود و کمک شایانی به افزایش فروش این شرکت ها خواهد داشت

پارسافرد بیان داشت: تمامی فروشگاه های زنجیره ای از طریق انعقاد قرارداد در قالب بسته FMCG استفاده از بستر کارت اعتباری مولتی سگمنت بانک پارسیان که یک بستر منحصر به فردی است توسط واحد فناوری بانک فراهم شده می توانند کارت را به مصرف کنندگان و مشتریان ثابت فروشگاه های خودشان ارائه کرده و هم به بازار و هم به مشتریان بانک پارسیان وصل شوند و هم به مشتریان خودشان متصل شوند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید