آپ

بازگشت وجه و خرید اعتباری دو خدمت جدید آپ

 بازگشت وجه و خرید اعتباری دو خدمت جدید آپ
کدخبر : 62648

پنل آینده خرده‌فروشی و قدرت خرید در پنجمین نمایشگاه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته برگزار و توضیحاتی درباره همکاری تالی و تخفیفان با مجموعه آسان‌پرداخت در زمینه سرویس بازگشت وجه و خرید اعتباری ارایه شد.

پنل آینده خرده‌فروشی و قدرت خرید با حضور بهنام محمدی، مدیر فروش راهکارهای سازمانی آپ؛ محمدرضا طاهری، معاون کسب‌وکار حوزه بازگشت وجه تخفیفان و آذر آزاد، مدیر فروش سامانه خرید اعتباری تالی برگزار شد.

در این پنل بهنام محمدی، مدیر فروش راهکارهای سازمانی آپ گفت: مجموعه آسان‌پرداخت در میان رقبا و مشتریان خود به نوآوری معروف است. ما همواره سعی کرده‌ایم براساس نیازهای بازار، در صنعت پرداخت نوآوری ایجاد کنیم، برای مثال اپلیکیشن آپ یک محصول نوآورانه برای ارائه خدمات نوین پرداخت است.

وی با اشاره به آغاز همکاری آپ با دو مجموعه تالی و تخفیفان بیان کرد: اکنون نرم‌افزار آپ بستری برای ارایه خدمات تخفیفان و تالی است. این دو پلتفرم با تسهیل خدمات پرداخت مانند بازگشت وجه و خرید اعتباری می‌توانند به افزایش قدرت خرید مردم کمک کنند. از سوی دیگر دو مجموعه تالی و تخفیفان نیز می‌توانند از مقبولیت آپ در میان مردم برای معرفی سرویس‌های خود، استفاده کنند.

مدیر فروش راهکارهای سازمانی آپ در ادامه افزود: در حال حاضر آپ ۱۳۰ خدمت متفاوت به مشتریان خود ارایه می‌دهد که نصب فعال نرم‌افزار آپ توسط ۶۴ میلیون کاربر حاکی از استقبال کاربران از سوپراپلیکیشن آپ است. اکنون در نظر داریم برای جلب نظر کاربران نسل Z نیز تمهیدات بیشتری در نظر بگیریم، چرا که این نسل توجه خاصی به خدمات فناورانه دارد.

در ادامه این پنل محمدرضا طاهری، معاون کسب‌وکار حوزه بازگشت وجه تخفیفان عنوان کرد: مجموعه تخفیفان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با ارایه خدمت تخفیف به کاربران آغاز کرد و از سال ۱۳۹۸ وارد فضای بازگشت وجه شد. در واقع اواخر سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا، فروش تخفیفان تقریبا به صفر رسید، به همین دلیل به فکر ارایه خدمت سرویس بازگشت وجه آنلاین افتادیم.

وی با اشاره به اینکه اتصال به کیف پول‌ و تجمیع خدمات با مجموعه تالی می‌تواند قدرت خرید کاربران را بیشتر کند گفت: قرار است با همکاری مجموعه آسان‌پرداخت، سرویس بازگشت وجه را بر روی کارت‌خوان‌های اندرویدی اضافه کنیم. چراکه کاربران آپ در سراسر ایران حضور دارند و این فرصت خوبی برای فعالان این حوزه است.

معاون کسب‌وکار حوزه بازگشت وجه تخفیفان افزود: مدل کسب‌وکار تخفیفان براساس کارمزد بوده و از آنجا که سیستم اعتباری در ایران به‌ دلیل وجود تورم، بهای تمام‌شده بالایی دارد و همچنین فضای فین‌تک در کشور در ابتدای راه بوده، لازم است با وسواس و دقت کافی در این راه قدم برداریم.

طاهری با اشاره به اینکه دو سرویس تخفیف و بازگشت وجه رقیب یکدیگر نیستند، بیان کرد: سرویس بازگشت وجه تخفیفان سقف ندارد و همین موضوع می‌تواند برای جذب کاربر تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، یکی دیگر از برنامه‌های ما جذب کاربران نسل Z است، چرا که تاکنون کاربران نسل Z در تخفیفان زیاد فعال نبودند. به همین دلیل در یک سال گذشته سرویس‌های جدید نسل Z را هدف قرار داده‌یم تا بتوانیم با خلاقیت، این بخش از کاربران را وارد دایره مشتریان‌ خود کنیم. خوشبختانه در یک سالی که گذشت مجموعه تخفیفان ۱۰برابر رشد کرده‌ است.

در ادامه پنل آینده خرده‌فروشی و قدرت خرید، آذر آزاد، مدیر فروش سامانه خرید اعتباری تالی به بیان اینکه مشتریان سازمانی اولویت‌ اول تالی هستند، گفت: برای تسهیل پرداخت به این دسته از مشتریان، مجموعه تالی سرویس خرید اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان را راه‌اندازی کرده است. کاربران در صورت پرداخت به‌موقع اقساط، هیچ کارمزدی برای اعتبار پرداخت نمی‌کنند. همچنین برای پرداخت اقساط اعتباری بلندمدت نیز بهره‌ای معادل سه درصد برای مانده بدهی در نظر گرفته شده است.

مدیر فروش سامانه خرید اعتباری تالی در ادامه مشتریان دیگر خود را کاربران این پلتفرم دانست و افزود: در حال راه‌اندازی سامانه احراز هویت مشتریان هستیم و این سامانه تا یک ماه آینده فعال می‌شود. تصمیم داریم شرایطی فراهم کنیم تا این کاربران بتوانند ۲۴ ساعته اعتبار دریافت کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: کاربران برای استفاده از خدمات تالی می‌توانند از نرم‌افزار آپ استفاده کنند. در حال حاضر پرداخت قبوض برای کاربران تالی به وسیله سرویس اعتباری و در بستر نرم‌افزار آپ فراهم شده است. همچنین مجموعه تالی در حال بستن قرارداد با برخی صرافی‌ها بوده و به‌زودی وارد حوزه سوخت و پرداخت‌های خرد مانند هزینه بنزین نیز می‌شود.

آزاد با بیان اینکه اکنون تمرکز مجموعه تالی بر روی جذب نسل Z است، گفت: با توجه‌ به اینکه سرویس‌های اعتباری مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته هستند و برای نسل Z جذابیت دارند، سعی کرده‌ایم سراغ سازمان‌هایی با میانگین سنی پایین‌تر برویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: