دکتر خلیلی‌نیا در مراسم بزرگداشت مقام زن:

برای پتروشیمی شازند پرسنل زن و مرد تفاوتی ندارند

کدخبر : 62950

مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: پرسنل زن و مرد هیچ تفاوتی در شرکت ندارند.

روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ دکتر علیرضا خلیلی‌نیا‌مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند در دیداری صمیمانه با پرسنل زن دفتر تهران، روز زن و روز مادر را به آنها تبریک گفت و با آنها گپ و گفتی صمیمی داشت.

پتروشیمی شازند؛ خلیلی‌نیا در سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: در دیدگاه دینی و شرعی ما، زن و مرد با هم کاملا برابر هستند و آنچه به ما آموخته شده این است که نه زن بر مرد ارجح است و نه مردها بر زن‌ها ارجحیت دارند. در شاخص های مختلف انسانی و عروج‌ معنوی حتی زن ها از مردها در جاهایی جلوتر نیز  بوده‌اند. بر همین اساس در قرآن مثالی داریم و زن فرعون و حضرت مریم (س) را الگویی برای زنان و مردان قرار داده است.

وی افزود: در همین رابطه پیامبر مکرم اسلام (ص) می فرمایند: کسی به زن‌ خود خدمت نمیکند مگر صدیق یا شهید یا مردی که خداوند خیر دنیا و آخرت را برای او بخواهد.

در ادامه این نشست صمیمانه پرسنل بصورت پرسش و پاسخ با مدیرعامل گفتگو کردند.

خلیلی نیا در پایان گفت: هر چیزی که باعث بهتر شدن وضعیت پرسنل شود از آن استقبال می‌کنیم. بانوان همکار می‌توانند پیشنهادهای خود را به منابع انسانی ارائه دهند. مطمئنا در جهت رفاه حال پرسنل هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: