تامین سرمایه لوتوس پارسیان

افزایش سودآوری صندوق‌های پیروزان و لوتوس

کدخبر : 65349

سودآوری صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیروزان و لوتوس پارسیان افزایش یافت.

سودآوری صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیروزان و لوتوس پارسیان افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، در جدیدترین پیش‌بینی سود اعلام شده از سوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیروزان و لوتوس پارسیان، سود این دو صندوق افزایش پیدا کرده است به نحوی که امکان کسب تا 28 درصد بازده موثر سالانه بدون شکست نرخ و بدون محدودیت مبلغ، از طریق این دو صندوق فراهم شده است.

بر این اساس، صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان نرخ سود برآوردی را حداقل 25 درصد اسمی معادل 28 درصد موثر سالانه اعلام کرده است و صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان نیز حداقل سود سرمایه‌گذاری را 24.55 درصد معادل 27.5 درصد موثر سالانه برآورد کرده است.

علاوه بر افزایش سود صندوق‌ها، خبر خوب دیگر برای سرمایه‌گذاران این است که افزایش سودآوری این دو صندوق در پرداخت سود دوره بهمن ماه نیز اعمال خواهد شد و لذا سرمایه‌گذاران در دوره بهمن ماه نیز سودی بیشتر از دوره‌های قبل دریافت خواهند کرد.

پرداخت سود بدون محدودیت

نکته حایز اهمیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری در مقایسه با سایر موقعیت‌های کسب سود که این روزها ممکن است به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شود، این است که در صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نقدشوندگی سرمایه شما با همان نرخی که به صورت روزانه به حساب شما تعلق می‌گیرد، قابل انجام است و بنابراین باوجود نقدشوندگی بسیار سریع، شکست نرخ سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها وجود ندارد. و از سوی دیگر حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای کسب سود نیز در صندوق‌ها مطرح نیست و افراد می‌توانند با هر میزان سرمایه در صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنند و سود روزشمار دریافت کنند بنابراین محدودیت‌هایی که در سایر موقعیت‌های مشابه وجود دارد،‌در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

بازپرداخت سرمایه‌گذاری در صندوق پیروزان و لوتوس

صندوق سرمایه‌گذاری پیروزان و لوتوس پارسیان از جمله نقدشونده‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت هستند که در هر روز که درخواست ابطال سرمایه‌گذاری خود را ثبت کنید، همان روز مبلغ اسمی سرمایه‌گذاری به شما پرداخت می‌شود و روز بعد سود سرمایه‌گذاری خود را به صورت روزشمار و به نسبت روزهای حضور در صندوق دریافت می‌کنید. علاوه بر این، این دو صندوق پرداخت سریع مبالغ اسمی سرمایه‌گذاری را به صورت سه مرتبه در روز تعریف کرده‌اند که این امکان را به سرمایه‌گذار می‌دهد در مواقع نیازِ ضروری به مبلغ سرمایه‌گذاری خود، بتواند در ابتدای صبح، ظهر و یا عصر همان روز پول خود را دریافت کند.

پرداخت مربوط به درخواست‌های ابطال سرمایه‌گذاری در این دو صندوق به این صورت است سه بازه زمانی ساعت 9:30، 11:30 و 13:30 در نظر گرفته شده و چنانچه سرمایه‌گذار قبل از این سه بازه اقدام به ثبت درخواست ابطال خود کند، حداکثر 3 ساعت بعد از پایان بازه‌های زمانی اعلام شده، پول را در حساب خود دریافت خواهد کرد و معمولا این پرداخت در مدت یک ساعت پس از پایان بازه اعلام شده انجام می‌شود.

این مزیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری از آن جهت اهمیت دارد که شما می‌توانید متناسب با نرخ روز بازارهای مالی سود دریافت کنید و چنانچه فرصت سرمایه‌گذاری مناسبتری به دست آمد و یا حتی در شرایطی که به سرمایه خود برای کار دیگری نیاز پیدا کردید، ‌می‌توانید بدون نگرانی از بابت کاهش نرخ سود، پول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برداشت کنید. همچنین، معافیت مالیاتی سود به دست آمده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری،‌ از دیگر مزایای رقابتی سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

بالاترین سود بدون ریسک و نقدشونده

اگر به کسب بیشترین سود ماهانه با حداقل ریسک ممکن و نقدشوندگی بسیار سریع و بدون تاثیر در نرخ سود و در واقع بدون شکست نرخ علاقه‌مند هستید، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های پیروزان و لوتوس پارسیان با پرداخت ماهانه 25 و 24.55 درصد سود که به ترتیب معادل 28 و 27.5 درصد سود موثر سالانه است را به عنوان بهترین فرصت کسب سود بدون ریسک و نقدشونده درنظر داشته باشید.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان بزرگترین نهاد مدیریت دارایی کشور و مدیر بزرگترین صندوق‌های با درآمد ثابت، همواره در تلاش است بالاترین سود واقعی و بدون ریسک را با حفظ حداکثر نقدشوندگی به سرمایه‌گذاران خود پرداخت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: