شرکت پاکسان

اقدامات پاکسان در حوزه محیط زیست قابل تقدیر است

کدخبر : 65746

دکتر رحمتی اقدامات انجام شده از سوی مجموعه پاکسان در حوزه محیط زیست را مثبت ارزیابی نمود.

دکتر رحمتی اقدامات انجام شده از سوی مجموعه پاکسان در حوزه محیط زیست را مثبت ارزیابی نمود.

 شرکت پاکسان؛ رئیس حفاظت از محیط زیست تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت نسبت به اقدامات انجام شده از سوی شرکت پاکسان در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست ابراز رضایت کرد.

دکتر رحمتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران که به همراه معاون و کارشناسان این اداره در شرکت پاکسان حضور داشت ضمن گفتگو با شهریار محمدی راد از آخرین اقدامات زیست محیطی این شرکت مطلع و بر همکاری هرچه بیشتر در این خصوص تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به منطبق بودن تمامی پارامترهای خروجی این مجموعه بر اساس استانداردهای محیط زیست افزود: توجه ویژه به بهداشت و سلامت جامعه از اهداف جدایی ناپذیر این مجموعه است. به همین منظور در حوزه مربوط به محیط زیست نیز با رعایت تمامی استانداردها و اجراسازی برخی فرایندها مانند نصب ۳ عدد شن گیر در ورودی تصفیه خانه، تغییر کاربری مخازن و استفاده از مخزن ۸۰۰ متر مکعبی به منظور ذخیره فاضلاب در مواقع اضطراری، تغییر مسیر انتقال فاضلاب و در مدار قرار دادن حوضچه های سه گوش که موجب افزایش ۳۰۰ متر مکعبی حجم تصفیه خانه گردید و… تلاش نمودیم تا ضمن پیشگیری از آلودگی محیط زیست در حفظ و نگهداری از آن نیز سهیم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: