بیمه سرمد

تبیین استراتژی بیمه سرمد در سال جدید از سوی مدیرعامل

کدخبر : 67117

در دیدار نوروزی و ضیافت افطار مدیران و کارکنان بیمه سرمد، استراتژی شرکت در سال جدید از سوی مدیرعامل تبیین شد.

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به مناسبت آغاز سال جدید، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیرۀ بیمه سرمد طی مراسمی با کارکنان و مدیران شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند؛ در این مراسم، میهمانانی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک صادرات ایران حضور داشتند.

در این دیدار بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، سال جدید و تقارن آن با ماه بندگی را تبریک گفت و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از پرسنل شرکت بابت زحمات سال گذشته تشکر و قدردانی کرد. ایشان ضمن اشاره به فعالیت‌ها و دستاوردهای مهم شرکت در سال ۱۴۰۲ افزود: «در سالی که گذشت، همکاران خدوم بیمه سرمد در تمام سطوح متحمل سختی و زحمت بسیار شدند که الحمدلله این زحمات و تلاش به ثمر نشست و شرکت بیمه سرمد هم‌اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد، البته برای رسیدن به وضعیت مطلوب هنوز باید تلاش کرد. امیدوارم با استمرار تلاش و همدلی جمعی، شرکت بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ خوش بدرخشد و شاهد اتفاقات خوبی برای شرکت و همکاران عزیز باشیم».

بهشتی‌نژاد در ادامه به تدوین استراتژی شرکت در سال جاری اشاره کرد و افزود: «توسعۀ کمی و کیفی نمایندگان، بهبود تجربۀ مشتری با رویکرد خدمت بهنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی از عمده استراتژی‌های شرکت در سال جاری خواهد بود». ایشان از معاونان، مدیران و همۀ پرسنل خواست با توان و انرژی مضاعف در جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های شرکت، بر مبنای استراتژی که به‌زودی ابلاغ خواهد شد گام بردارند.

 

یکی دیگر از میهمانان ویژۀ این مراسم دکتر حق‌وردیلو عضو هیئت‌عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود. ایشان در سخنانی، با اشاره به بازگشت بیمه سرمد به توانگری سطح یک شرکت‌های بیمه در سال ۱۴۰۲، حفظ این توانگری را مهم دانست و افزایش سرمایۀ باکیفیت را از مهم‌ترین عوامل این نگهداشت توصیف کرد.

عضو هیئت‌عامل بیمه مرکزی به لزوم بهبود و پالایش شبکۀ فروش تأکید کرد و حفظ شبکۀ فروش باکیفیت و برنامه‌ریزی جهت‌ توانمندسازی و ارتقای ایشان را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت‌ها توصیف کرد.

دکتر حق‌وردیلو در بخش دیگری از سخنان خود کارکنان را یکی از ارکان مهم شرکت دانست و افزود: «لازم است شرکت به معیشت و رفاهیات پرسنل توجه ویژه داشته و در جهت آموزش هدفمند، چه در سطح کارشناسی و چه مدیران، برنامه‌ریزی مدون صورت گیرد».

ایشان دستاوردهای شرکت بیمه سرمد در یک سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت: «آمارها نوید آینده‌ای روشن برای بیمه سرمد را می‌دهد و اعتقاد دارم با وجود پرسنل پرتوان و همراهی مدیران متخصص انشاءالله شاهد موفقیت‌های بیشتر بیمه سرمد در سال پیش رو باشیم».

دکتر جوادی، رئیس هیئت‌مدیره بیمه سرمد از دیگر سخنرانان این مراسم، با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه رحمت، ابراز امیدواری کرد سال آینده برای بیمه سرمد سالی نیکو همراه با خبرهای خوب برای شرکت و پرسنل باشد.

ایشان افزایش بهره‌وری سازمانی را لازمۀ پیشرفت بیمه سرمد دانسته و از برنامه‌های هیئت‌مدیرۀ شرکت در جهت ایجاد رضایتمندی که منجر به بالارفتن بهره‌وری خواهد شد گفت.

رئیس هیئت‌مدیرۀ بیمه سرمد، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، شعار متناسب با این نام‌گذاری و صنعت بیمه را جهش حق بیمه تولیدی با مشارکت نمایندگان توصیف کرد و افزود: «در سال جدید، سهم بازار و افزایش فروش و تولید حق بیمه در کنار سودسازی و همچنین ارتقای شبکۀ فروش بیمه سرمد، که بخش مردمی شعار سال است، از برنامه‌های مهم شرکت خواهد بود».

مراسم دیدار نوروزی بیمه سرمد با ضیافت افطار همراه بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: