رپرتاژ اگهی /

بهترین نرم افزارهای مخفی کردن برنامه های آیفون

بهترین نرم افزارهای مخفی کردن برنامه های آیفون
کدخبر : 52071

برای مخفی کردن برنامه ها در آیفون در سایت usatoday توضیح میدهد که شاید شما به دنبال مخفی کردن موقت برنامه ها باشید. شاید بخواهید

 برای مخفی کردن برنامه ها در آیفون در سایت usatoday  توضیح میدهد که شاید شما به دنبال مخفی کردن موقت برنامه ها باشید. شاید بخواهید صفحه اصلی شلوغ خود را تمیز کنید و برنامه های خود را به گونه ای متفاوت سازماندهی کنید. گاهی برنامه هایی در گوشی شما وجود دارد که نمی خواهید مردم آن ها را ببینند. یک راه آسان برای محافظت از حریم خصوصی خود در تلفن و تنظیم مجدد صفحه اصلی با پنهان کردن برنامه ها وجود دارد. شما می توانید برنامه ها را بدون حذف کامل از صفحه اصلی خود حذف کنید. البته باید بدانید که برای استفاده از تمام برنامه های آیفون خود نیاز به اپل ایدی دارید که باید در اولین اقدام آن را سفارش دهید. 

 

 ۱۲ نرم افزار برای مخفی کردن برنامه در آیفون

 در سایتxlightmedia   لیست 12 نرم افزار برای پنهان کردن برنامه در آیفون را آورده است:

  1. مخفی کردن عکس ها و ویدیوها با HiddenVault 
  2. خزانه عکس مخفی Keepsafe
  3. خزانه عکس خصوصی Pic Safe
  4. آلبوم عکس مخفی SA
  5. بهترین پوشه مخفی
  6. عکس های مخفی KYMS
  7. قفل امن آلبوم عکس مخفی
  8. عکس مخفی خزانه قفل عکس
  9. قفل عکس قفل عکس
  10. خزانه عکس: قفل آلبوم راز
  11. قفل عکس :خزانه ویدیوی عکس
  12. خرک : عکس ها و فیلم ها را مخفی کنید

0cb101ea-7cf2-487a-99a3-5ecbe2dfb9f9

·       Hide Photos Videos HiddenVault 

HiddenVault  برنامه نهایی حفاظت از حریم خصوصی کاربر است. برنامه HiddenVault  با معماری امنیت دانش صفر طراحی و ساخته شده است، به این معنی که فقط شما، به محتوای خود دسترسی دارید و دارای یک ویژگی آلبوم فریبنده است که به شما امکان می دهد هر کسی را که سعی دارد به گوشی شما ردیابی کند را فریب دهید. 

برای امنیت، یک سیستم هشدار خرابی دارد که در آن عکس مهاجمی را که تلاش می کند به خزانه شما دسترسی پیدا کند، می گیرد. HiddenVault   دارای یک مدیر رمز عبور داخلی است که در آن می توانید تمام رمزهای عبور آیفون خود را ذخیره کنید. همچنین دارای یک مرورگر وب خصوصی داخلی است که می توانید به صورت ناشناس در اینترنت مرور کنید. لازم به ذکر است که شما برای بهره مندی از تمام برنامه های آیفون باید اپل ایدی را داشته باشید.

ویژگی های کلیدی:

  • معماری بسیار امن
  • مرورگر وب خصوصی داخلی
  • آلبوم جعلی
  • هشدار شکست

e1ea9af4-a4d5-433e-a369-9d728f6cfedc

·       Private Photo Vault – Pic Safe

Private Photo Vault   از دیگر برنامه های عالی برای مخفی کردن عکس ها و ویدیو های شما در آیفون با میلیون ها کاربر است. میتوانید با پین رمز عبور، شناسه لمسی، چهره و قفل الگو به برنامه دسترسی داشته باشید. اگر کسی اصرار دارد که بخواهد ببیند چه چیزی در داخل این برنامه خزانه وجود دارد، او را با رمز عبور یک آلبوم جعلی فریب دهید. شما یک هشدار شکستن دریافت می کنید که تصویر مهاجم تلاش کرده و موقعیتGPS  مکانی را که از آنجا نفوذ انجام شده است را ضبط می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • پشتیبان گیری طاق ابری با رمزگذاری بالا
  • مرورگر وب خصوصی داخلی
  • محافظ قفل الگو
  • واردات و صادرات آسان فایل های رسانه ای

 

  • Picture Vault

یکی دیگر از بهترین برنامه ها برای مخفی کردن تصاویر و ویدیوها در آیفون، Picture Vault  است. این برنامه دارای عملکردهای معمول برای محافظت ایمن از تصاویر و ویدیوهای شما، عملکرد رمز عبور فریبنده و دوربین داخلی است. اگر چه میتوانید عکسها را از برنامه به پلتفرم‌ های دیگر به اشتراک بگذارید، اما عملکرد ویژه ای برای اشتراک گذاری مستقیم آن‌ها در اسنپ چت دارد.

ویژگی های کلیدی:

  • رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده
  • قابلیت پین جعلی
  • گزینه ذخیره سازی ابری نامحدود
  • پخش کننده عکس و فیلم داخلی

e1ea9af4-a4d5-433e-a369-9d728f6cfedc

  • Photo Vault

 یکی دیگر از برنامه های کوچک سرگرم کننده برای مخفی کردن تصاویر و ویدیوها در آیفون است. دارای یک دوربین داخلی برای ثبت تصاویر و فیلم ها به طور مستقیم در برنامه شما است. علاوه بر این، رابط کاربری برنامه Photo Vault  بسیار تمیز و آسان برای استفاده است. با یک پخش کننده رسانه داخلی و یک نمایشگر اسناد، می توانید از محتوای برنامه خود لذت ببرید. این لذت با داشتن اپل ایدی که حتما باید قبل نصب تمام برنامه ها روی گوشی موجود باشد، دوچندان میشود.

ویژگی های کلیدی:

  • پوشه ها و آلبوم های قابل تنظیم
  • رمز عبور و ویژگی نماد برنامه
  • دوربین داخلی
  • پخش کننده رسانه و نمایشگر اسناد

 

  • نرم افزار Vault

 یک برنامه خزانه عکس مناسب با برخی از ویژگی های منحصر به فرد است. یک عملکرد برتر این برنامه این است که می تواند به عنوان یک برنامه دوربین مبدل شود و رابط تصویربرداری را نمایش دهد. همچنین، هنگامی که هنگام استفاده از این برنامه، آیفون خود را رو به پایین قرار می دهید، برنامه Vault خارج می شود و برنامه دیگری راه اندازی می شود. این برنامه تقریباً ابتدایی است و از پشتیبان گیری ابری برای ذخیره محتوای شما پشتیبانی می کند. با این وجود، هنگام تلاش برای وارد کردن تصاویر، مشکلاتی در از کار افتادن برنامه وجود دارد.

ویژگی های کلیدی:

  • ویژگی خروج از برنامه رو به پایین
  • ویژگی برنامه فریب
  • دانلود عکس از وب به برنامه

·       مخفی کردن با آپدیت جدید iOS 14

به نقل از سایت rd جدیدترین نرم افزار اپل، مخفی کردن برنامه ها را یک قدم جلوتر می برد و به شما این امکان را می دهد که کل صفحات برنامه را برای یک رابط آیفون ساده تر و تمیزتر مخفی کنید.

  1. روی یک قسمت خالی از صفحه نمایش خود ضربه بزنید و نگه دارید.
  2. هنگامی که ویجت ها شروع به تکان دادن کردند، روی نمادهای نقطه صفحه برنامه در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس تمام صفحات برنامه شما روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود.
  3. روی دایره با علامت تیک در زیر صفحه برنامه ای که می خواهید پنهان کنید کلیک کنید تا علامت آن برداشته نشود.
  4. روی  Done در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.
  5. اکنون، وقتی صفحه های برنامه را روی صفحه اصلی خود بکشید، صفحه برنامه ظاهر نمیشود.

3a935b08-fb6f-4184-a09d-2fcdce727316

نحوه مخفی کردن برنامه ها از تاریخچه اپ استور

  در سایت hellotech برای مخفی کردن یک برنامه از تاریخچه اپ استور خود، مراحل زیر را طی کنید:

  1. اپ استور را در آیفون خود باز کنید و روی تب Today ضربه بزنید.
  2.  نماد نمایه خود را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید و  خرید شده را انتخاب کنید.
  3.   در نهایت روی یک اپلیکیشن به چپ بکشید و روی Hide و  Done ضربه بزنید.
  4.  برنامه App Store را در آیفون خود باز کنید.  این برنامه با نماد آبی "A" است.
  5.  روی نماد نمایه خود ضربه بزنید.  این را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود خواهید دید.  اگر آن را نمی بینید، روی تب Today در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.
  6.  در مرحله بعد، روی خرید شده ضربه بزنید.  اگر بیش از یک کاربر در آیفون خود دارید، باید حساب کاربری خود را نیز انتخاب کنید.
  7. سپس روی یک برنامه به چپ بکشید و روی Hide ضربه بزنید.
  8. در نهایت گزینه Done را انتخاب کنید.  این را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود خواهید دید.

 

مخفی کردن برنامه با عدم نمایش آن در جستجو

 در سایت businessinsider  اشاره می شود که همراه با App Library، میتوان برنامه مخفی را با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه اصلی و سپس جستجوی آن پیدا کرد. شما میتوانید برنامه ها را از نمایش در نتایج جستجو هم حذف کنید.

 1. برنامه تنظیمات را باز کنید و به پایین بروید تا روی Siri & Search ضربه بزنید.

 2. در منوی باز شده، به پایین پیمایش کنید و برنامه ای را که می خواهید از جستجو پنهان کنید، انتخاب کنید.

 3. روی دکمه نمایش برنامه در جستجو ضربه بزنید تا خاکستری شود.

 

برنامه هایی که باید مخفی شوند

شما باید قبل نصب برنامه ها و پس از خریداری دستگاه اپل، ابتدا اپل ایدی برای خود فراهم کنید. می توانید آن را بسازید یا خریداری کنید. به نقل قول از سایتzdnet   مخفی کردن برنامه ها به چند عامل بستگی دارد:

  1. آیا این یک برنامه بزرگ است؟

برنامه های بزرگ فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال می کنند.  اگر برای شما ارزشی ندارد، میتوانید آن را حذف نصب کنید و مقداری مگابایت ذخیره کنید.

  1. آیا این برنامه ای است که بیش از یک بار در هفته از آن استفاده می کنید؟ 

اگر از یک برنامه به طور منظم استفاده می کنید، اما نه به اندازه کافی که نیاز به دسترسی فوری داشته باشید، بهتر است آن را پنهان کنید.

  1. آیا این یک برنامه اپل شخص اول است؟

اگر برنامه مهم است، نمی توانید آن را حذف کنید. اما پنهان کردن برنامه‌هایی که هرگز فکر نمیکنید از آنها استفاده کنید، هنوز هم روشی عالی برای کنار گذاشتن آن‌ها و کاهش شلوغی است.

 

دلیل مخفی کردن برنامه ها

دلایل مخفی کردن برنامه ها در سایت setapp عنوان شده است. رایج ترین دلایلی که باعث میشود افراد به دنبال نحوه مخفی کردن برنامه ها در آیفون باشند:

  • سازمان

بیش از نیمی از برنامه های نصب شده روی تلفن بلا استفاده میمانند، منطقی است که بخواهیم آن‌ها را حذف کنیم تا از شلوغی صفحه اصلی خود بکاهیم.

  • بهره وری

 مخفی نگه داشتن برخی برنامه ها تمایل به استفاده از آنها را به حداقل می رساند و منجر به افزایش تمرکز و بهره وری و کاهش زمان نمایشگر می شود.

  • حریم خصوصی

همه افراد حداقل یک یا دو برنامه دارند که ترجیح می دهند به دلایل مختلف مخفی نگه دارند. مخفی کردن برنامه ها برای حفظ حریم خصوصی یک گزینه عالی برای تبدیل تلفن شما به مکانی امن برای اطلاعات شخصی شما است.

 

پیدا کردن برنامه ها پس از مخفی شدن

در سایت  fixmyphonenow  اشاره می شود که اگر دنبال برنامه ای در آیفون خود هستید اما آن را پیدا نمی کنید، یک راه ساده برای پیدا کردن آن وجود دارد.

  • در iPhone  خود، App Library  را باز کنید. برای رفتن به کتابخانه برنامه در بیشتر موارد، انگشت خود را از راست به چپ بکشید. به کشیدن انگشت خود ادامه دهید تا App Library  ظاهر شود، که ممکن است چند صفحه دورتر باشد.
  • نام برنامه مورد نظر را در کادر جستجو در بالای صفحه وارد کنید.

وقتی نام برنامه مورد نظرتان در نتایج جستجو ظاهر شد، روی آن ضربه بزنید و نگه دارید. اگر بلافاصله به صفحه اصلی شما نمی رود، انگشت خود را بدون رها کردن برنامه به سمت چپ بکشید

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه