رپرتاژ اگهی

با تغییر تصورات از هستی توانستم به موفقیت برسم

با تغییر تصورات از هستی توانستم به موفقیت برسم
کدخبر : 42387

حقیقت این است ما در دنیایی زندگی می کنم که تمام رفتار و عمل های ما در جهان منعکس می شود و اگر ذهنیت مثبتی نداشته باشیم به همان طریق اتفاق های بد نیز برای ما می افتد.

این ذهنیت سبب شد تا با تجارت در حوزه خرما آشنا شوم و خداوند کمکم نمود تا در این مسیر قرار بگیرم و کسب ثروت نمایم بنابراین من نیز به شما پیشنهاد می کنم وارد این حوزه شوید.

خرما خارک برحی

خرمای نارس تمامی ارزش غذایی خودِ خرما خارک برحی ( یعنی مواد معدنی ، ویتامین و …) را داراست + دارای فیبر بیشتر و کالری ( قند) خیلی کمتر نسبت به خود خرما می باشد به همین دلیل بسیار برای افرادی دیابتی و یا افرادی که قصد لاغر شدن دارند، بسیار مفید است.

فواید هرمای خارک عبارت اند از:

  • خارک و دیابت ( تنظیم کننده قند خون) 
  • خارک و درمان یبوست
  • خارک و معده: بطور کلی مصرف خارک برای عملکرد کل دستگاه گوارش (از جمله معده) مفید است اما یک خاصیت بخصوص و مهم خارک، تأثیر مثبت بر روی مخاط معده انسان دارد.
  • خارک و لاغری : این میوه دارای کالری و قند پایینی است پس به راحتی می توانید آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
  • علاوه بر مواد معدنی و انرژی زیاد، یکی دیگر از فواید خرما، خواص آنتی‌اکسیدانی این میوه است.

a37b0ca7-1b0f-4b3a-a0b4-d262149f7553

خرما خاصویی

خرما خاصویی قند به نسبت کمی دارد، هم اینکه کوچک ترین نوع خرما است و هم اینکه از نوع خرما تر و یا مرطوب می باشد.

به همین دلیل مصرف زیاد خرما خشک به افرادی که رژیم غذایی دارند توصیه نمی شود و بهتر است خرما خاصویی را جایگزین آن کنند.

قند خرما خاصویی اغلب فروکتوز است که به راحتی در سوخت و ساز بدن مصرف می شود و همین امر باعث شده که میزان تاثیر قند این خرما بر روی افراد دیابتی بسیار کمتر باشد.

خرما خاصویی به دو صورت شهد دار و نیمه شهد دار و یا نیمه خشک در بازار به فروش می رسد بصورت کلی قیمت نیمه خشک آن از قیمت شهد دار کمی بالاتر است بسیاری از افراد مصرف این نوع خرما را با چایی می پسندند و به عنوان قند از آن استفاده می کنند.

aecb0a1c-9c1d-4f02-96d2-256baf426710

خرما دیری

این گونه خرما به طور وسیعی در کشورهای آفریقایی و منطقه خاورمیانه و جنوب آسیا کاشت و برداشت می شود. بیشتر در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش این نوع خرما دیری با سطح برداشت بسیار زیادی روبرو شده است.

این نوع خرما یک نوع گیاه تک لپه ای است ارتفاع این نخل خرما حتی به ۳۰ متر هم می‌رسد.

اگر این نخل خرما در مرحله کاشت درست به آن کشاورزان برساند حتی ممکن است به ۱۰۰سال هم عمر کند درخت نخل خرما دارای ساقه های بلند با برق بچه های کوچک است که در ابتدای ساقه آن خار احاطه شده است و تقریباً بعد از کارها برگ ها یا برگچه ها را در بر می گیرد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه