رپرتاژ اگهی /

آنچه در قلبتان احساس می کنید عمل کنید تا ثروتمند شوید

آنچه در قلبتان احساس می کنید عمل کنید تا ثروتمند شوید
کدخبر : 42584

گاهی در قلب خود وقتی احساس می کنید تا کاری را آغاز کنید ولی به سرمایه و زمان آن فکر می کنید و منصرف می شوید ولی برای موفقیت باید از محدودیت های فکر گذر کرد و با هر سرمایه ای به قلب خود گوش فرا دهید تا به موفقیت و ثروت برسید برای این کار بهتر است از چای هسته خرما شروع کنید.

چای هسته خرما

چای هسته خرما باعث لاغری و تعادل وزن می شود. برای تهیه ی خانگی این محصول بایستی ابتدا هسته های خرما را شسته و خشک نمایید سپس روی حرارت ملایم تفت بدهید تا رنگش عوض شود و بعد هسته ها را به صورت آرد در آورید و هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید.

در این قسمت قصد داریم تا شما را با خواص چای هسته خرما آشنا کنیم. هسته ی خرما دارای اسید اگزالیت، آمینو اسیدها و فیبرهای مفید معده و روده می باشد و در طب سنتی از آن به عنوان درمان سنگ کلیه، آبریزش چشم و بهبود زخمهای سطحی استفاده می کنند. از مهم ترین خواصی که چای هسته خرما و پودر هسته خرما دارد برای رفع سنگ کلیه می باشد زیرا دارای فیبر مناسبی می باشد و به عنوان یک سنگ شکن کار می کند. برای درمان و برطرف کردن التهاب، مریضیهای عفونی و ناراحتی کلیه و مثانه از چای هسته خرما می توانید استفاده کنید و خواص بی نظیر آن را ببینید.

 

چای کوهی

سرفه یکی از دردساز‌ترین و اعصاب‌ خردکن‌ترین عوارض بیماری‌های تنفسیه. دمنوش چای کوهی دشمن سرفه است و با نرم کردن گلو و کاهش التهابات مجاری تنفسی باعث میشه که سرفه‌تون برطرف بشه. این چای همچنین برای سینوزیت خیلی خوبه، خلط آور و عفونت‌های مجاری تنفسی رو ازش خارج می‌کنه. از چای کوهی برای درمان ذات الریه، برونشیت و آسم کمک می‌گیرند.ترکیباتی که گفتیم توی چای کوهی وجود دارند برای درمان التهابات و درد‌های بدن خیلی موثرند. رماتیسم مفصلی یکی از عراضه‌هاییه که مصرف چای کوهی می‌تونه کمک زیادی به درمانش بکنه.آرامش معجزه چای کوهیه. نوشیدن این دمنوش می‌تونه کمک زیادی به رفع استرس، بی‌قراری و بی‌خوابی بکنه. عطر و رایحه دلنشین چای کوهی که بویی شبیه به نعناع، لیمو و آویشن داره به تنهایی می‌تونه به انسان آرامش بده. این دمنوش یه نوشیدنی عالی برای رفع خستگی یه روز کاریه که به ذهنتون آرامش میده.

41a5447d-1bf2-40f7-a202-b2bdc3f49f9f

چای کوهی توکلیجه

برگ‌های چای کوهی توکلیجه دارای خاصیت معجزه آسایی هستند. پودر برگ‌های این گیاه به خوب شدن سریع زخم‌های سطحی کمک زیادی می‌کنه.

اگر دچار گزیدگی توسط نیش حشرات شدین برگ‌های تازه گیاه چای کوهی رو بکوبید و آبش رو روی جای نیش یا گزش بمالید. می‌بینید که علائم و خارش و التهاب جای گزیدگی تا حد زیادی از بین میره و احساس خوشایندی بهتون دست میده. جالبه بدونید که جویدن برگ گیاه چای کوهی باعث برطرف شدن درد دندون میشه. چای کوهی همچنین برای گرفتگی صدا و افزایش اشتها بسیار مفیده. این چای بخاطر طبع گرم و خشک به تقویت قوای جنسی آقایان کمک زیادی می‌کنه. همچنین برای تنظیم سیکل قاعدگی زنان هم مفیده. مواردی که اشاره کردیم تنها بخشی از خواص چای کوهی بودند. این گیاه دارویی خواص جادویی بسیار داره.

6a3db3fe-bfb4-4432-81b9-ee4e0cebb5a7

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه