رپرتاژ اگهی /

روش های نوین دستیابی به ثروت که نشنیده اید

روش های نوین دستیابی به ثروت که نشنیده اید
کدخبر : 42633

یکی از اصلی ترین روش هایی که شما از آن می توانید برای کسب ثروت در کشور استفاده کنید این است که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود بر پایه محصولات پرسود باشید که یکی از این کالاها، انواع پاپریکا از جمله پاپریکا پیتزا می باشد.

پاپریکا پیتزا

کارخانه های تولید پودر سوخاری این محصول را در انواع مختلف به بازار عرضه می کنند. بعضی از آن ها به صورت ساده و برخی دیگر را همراه با ادویه های مختلف از جمله پاپریکا پیتزا تولید می کنند.

انواع ویتامین ها را می توان در پاپریکا یافت، مصرف پاپریکا به دلیل داشتن ویتامین C برای درمان سرماخوردگی توصیه شده است همچنین تحقیقات نشان می دهد استفاده از این ادویه در جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان موثر است. ویتامین K موجود در این ادویه به بهتر فعالیت کردن سیستم گوارش و هضم بهتر غذا کمک می کند.

ویتامین B6 و B12 در خون سازی و تنظیم فشار خون و هم چنین بهتر عمل کردن وضعیت قلب تاثیر گذار است. همچنین ملاتونین موجود در این ویتامین به بهبود کیفیت خواب کمک می کند. پاپریکا به درمان دیابت کمک می کند زیرا ترکیباتی دارد که موجب می شود انسولین موجود در بدن منظم شود.

 

پاپریکا خانگی

همانطور که می دانید پاپریکا خانگی نوع ادویه است که از فلفل خشک شده به دست می آید این ادویه که از کشور مجارستان و اسپانیا می باشد بسیار طرفداران زیادی در این کشورها دارد.

پاپریکا دودی این ادویه خوش بو و ساده از انواع پاپریکا هستند که بنا بر سلیقه خود می توانید از آن استفاده نمایید علاوه بر آن پاپریکا در دو طعم تند و شیرین تولید می شود که طعم شیرین آن از فلفل دلمه به دست می‌آید و طعم تند آن از فلفل تند تهیه می‌شود و از چاشنیهایی است که با اضافه نمودن آن به غذاها طعم لذیذ و دلپذیری به انواع خوراکهای ما می دهند.

در روشهای مصرف پاپریکا می توان گفت در استفاده از آن برای گوشت استیک مقداری از پاپریکا را با روغن زیتون ترکیب کرده و به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه در آن بخوابانید سپس در آورده و روی منقل کباب قرار دهید در زمان کباب نمودن نیز می توانید از این ادویه با قلم مو روی آن بمالید و همچنین در زمان پخت انواع غذاها در مراحل آماده سازی آن از این ادویه خوشمزه استفاده کنید.

f08ef3c1-566d-4a5c-b411-7a8283df4197

پاپریکا خوش طعم شیراز

یکی از ادویه ها و طعم دهنده های غذا پاپریکا خوش طعم شیراز است که در شهرهای شیراز، اردکان و اندیشه تولیدیهای زیادی نسبت به تولید این ادویه اقدام کرده اند. پاپریکا که پایه ی اصلی آن فلفل دلمه است اولین بار در مجارستان و لهستان مورد استفاده ی آشپزان قرار گرفته است.

این ادویه همان گونه که گفتیم از فلفل دلمه ای تشکیل شده و جالب است بدانید که این محصول سرشار از انواع ویتامینها به خصوص C، D، K، B و A می باشد. همچنین از املاح معدنی مثل منیزیم، آهن، کلسیم، پتاسیم، آنتی اکسیدان، دی کربنات، بتا کارتن و فولات تشکیل شده است که از اصلی ترین مواد برای سلامت بدن می باشند.

خوب است درباره ی ارزش غذایی این ادویه هم کمی اطلاعات بدهیم، طبق برآورد انجام شده در 100 گرم از این ادویه 2464 کیلوکالری نهفته است و 10 گرم نیاسین، 51 میلی گرم کولین، 49 میلی گرم فولات، 14 میلی گرم منیزیم، 78 میلی گرم آهن، 62 میلی گرم روی، 23 میلی گرم مس، 13 میلی گرم فسفر، 56 میلی گرم سلنیوم، 72 میلی گرم کلسیم، 95 میلی گرم پتاسیم و 59 میلی گرم ریبوفلاوین موجود می باشد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه