رپرتاژ اگهی /

تاثیر فوق العاده انجیر در ثروتمند شدنم

تاثیر فوق العاده انجیر در ثروتمند شدنم
کدخبر : 42921

یکی از بهترین راه ها برای ثروتمند شدن سرمایه گذاری و کار کشیدن از پول است، من نیز تصمیم گرفتم از اندک سرمایه خود به درستی استفاده کنم و مسیر کسب و کار خود را به انجیر تغییر دادم و توانستم به ثروت فراوانی برسم.

انجیر استهبان

انجیر یک میوه منحصر به فرد است که شبیه قطره اشک است. اندازه آنها به اندازه انگشت شست شماست، پر از صدها دانه ریز است و دارای یک پوست بنفش یا سبز خوراکی است. گوشت انجیر استهبان صورتی است و طعمی ملایم و شیرین دارد.

انجیر و برگهای آنها  مملو از مواد مغذی بوده و انواع مختلفی از مزایای سلامتی را به شما می دهد. آنها ممکن است باعث هضم سالم، کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و به شما در کنترل سطح قند خون کمک کنند.

انجیر تازه حاوی مقداری کالری از قند طبیعی است ، اما چند عدد میوه انجیر یک میان وعده مناسب و کم کالری یا افزودنی به وعده غذایی است.

انجیر خشک سرشار از قند و سرشار از کالری است ، زیرا قندها هنگام خشک شدن میوه ها غلیظ می شوند.

انجیر تازه

جالب است بدانید انجیر تازه دارای انواع مزایای بالقوه سلامتی است. آنها ممکن است هضم را بهبود بخشیده و یبوست را کاهش دهند، به مدیریت چربی خون و سطح قند خون کمک کرده و سلول های سرطانی را از بین می برند. با این حال، تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

انجیر همچنین نسبتاً غنی از ویتامین K است، که می تواند در داروهای رقیق کننده خون تداخل ایجاد کرده و باعث کم اثر شدن آنها شود.

اگر به دنبال رقیق کننده خون هستید، باید مصرف انجیر و سایر غذاهای غنی از ویتامین K را در هر روز ثابت نگه دارید تا خطر عوارض را کاهش دهید.

انجیر سرشار از مواد مغذی است، تهیه آن آسان و به دلیل فواید سلامتی شناخته شده است، میوه ای است که اغلب از استفاده از آن غافل می مانیم.

انجیر سیاه

انجیر را از تیره توت ها و از جنس فیکوس می دانند. انجیر سیاه به این دلیل که بومی مدیترانه است، آب و هوای گرم را بیشتر دوست دارد، اما با این حال در مناطق شمالی هم رشد می کند. این درخت برگ های پهن و کرکدار با شیار عمیق دارد.

درختی خزان پذیر است، طوریکه با شروع فصل پاییز برگهای سبز رنگ این گیاه به رنگ زرد و نارنجی تغییر می‌کند و در نهایت می‌ریزد. این درخت در اصل بومی مناطقی از آسیای جنوب غربی و خاورمیانه است.

 

درخت انجیر ریشه آنچنان عمیقی ندارد، ولی بعضی درختان انجیر ریشه هایشان به طرز عجیبی عمیق است. گرده افشانی انجیر را نوعی زنبور عسل که از یک شیار کوچک وارد دانه میوه می شوند صورت می گیرد. درختان انجیر میوه را روی شاخه می سازند، البته گونه های نادری از درختان انجیر میوه را روی ساقه نیز می سازند. میوه درخت های انجیر وحشی ارزش تجاری ندارند و زنبور انجیر در میوه این درختان زمستان را می گذرانند.

درخت انجیر دارای واریته های مختلفی است. به همین دلیل میوه این گیاه در رنگ های مختلف سبز، بنفش، زرد و … ظاهر می‌شود. خواص بسیاری دارد، طوریکه علاوه بر میوه از برگهای این گیاه نیز در طب سنتی استفاده می‌کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشدو سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه