نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام اعلام شد
کدخبر : 21278

​اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه تخصصی و شایستگی‌های حرفه‌ای شرکت کنندگان در آزمون جذب نیروی انسانی شرکت پتروشیمی بندر امام، منتشر شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت کنندگان در این آزمون با مراجعه به سایت http://www.autazmoon.ir می‌توانند از نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان شوند.

مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این خصوص گفت: پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون که از بین ۸۸۸ نفری که به مصاحبه تخصصی-رفتاری دعوت شده بود و اسامی آنها همزمان با عید سعید غدیر منتشر شد،  ملزم به گذراندن دوره‌های مختلف کارآموزی و کارورزی ۱۸ ماهه و اخذ صلاحیت حرفه‌ای از شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی هستند.

ابوالفضل عزیزی تصریح کرد: تعداد ۳۵۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز شرکت پتروشیمی بندرامام که دقیقا بر مبنای نمودار سازمانی آن شرکت برآورد و اعلام شده بود، در رشته‌های مختلف به آن شرکت اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای فارغ التحصیلان بومی و رفع نیاز سایر شرکت‌های تابعه گروه پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ماهشهر، با اخذ مجوز از مدیر عامل گروه، تعداد ۹۶ نفر نیز که از لحاظ ارزیابی آزمون کتبی و امتیاز مصاحبه تخصصی و رفتاری واجد شرایط لازم بوده‌اند، به مجموع قبول شدگان این مرحله افزوده شدند.

مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطر  نشان کرد: در مجموع  ۴۴۶ نفر در فرآیند آزمون یاد شده به خانواده بزرگ گروه پتروشیمی خلیج فارس افزوده خواهد شد و امید است این جوانان مستعد و با انگیزه با گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی و حضور موثر در شرکت‌های تابعه بتوانند به زودی دوره پر افتخار خدمت در صنعت پتروشیمی را آغاز نمایند.

گفتنی است ثبت نام و شروع دوره‌های کارآموزی پذیرفته‌شدگان از هجدهم مرداد ماه در شرکت ره آوران فنون پتروشیمی آغاز خواهد شد.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه