تغییر در راهبری نیروگاه متمرکز پارس جنوبی

تغییر در راهبری نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
کدخبر : 9466

راهبری نیروگاه متمرکز بعثت، پست ها و خطوط انتقال نیرو شرکت نفت و گاز پارس به مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار می شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، جلسه ارزیابی مراحل نهایی تحویل و تحول نیروگاه متمرکز بعثت ، امروز (سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه) باحضور مدیران ارشد دو شرکت توسعه دهنده و بهره بردار پالایشگاه های گازی پارس جنوبی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح فعالیت های انجام شده و در دست اجرا در زمینه انتقال ساختار سازمانی، درباره تشکیل کارگروه های تخصصی در زمینه های  امور مالی، تدارکات کالا، HSE و فناوری اطلاعات به منظور نهایی سازی فرایند واگذاری نیروگاه متمرکز تصمیم گیری شد.

قرار است کار انتقال مسئولیت نیروگاه متمرکز بعثت به شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تا دو هفته آینده به طور رسمی به پایان برسد.

تاکنون، معاونت عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس متولی این نیروگاه تولید برق هزار مگاواتی، پست ها و خطوط انتقال نیرو پارس جنوبی بوده است.

نیروگاه متمرکز پارس جنوبی، برق پالایشگاه های پارس یک (فازهای 10-9، 16-15، 18-17، 21-20)، فازهای پالایشگاهی پارس دو (فازهای 12، 13، 19، 24-22) را تامین می کند و به عنوان پشتیبان برق فازهای یک تا هشت، تاسیسات میعانات گازی، آبگیرها، مصارف منطقه ویژه انرژی و صنایع پایین ‎دستی به شمار می رود.

این نیروگاه مشتمل بر 6 واحدگازی مدل V94.2 مجموعا به ظرفیت نامی 1000 مگاوات به همراه سیستم‌های جانبی شامل دیزل خانه، ایستگاه تقلیل فشار گاز، کمپرسور خانه، پمپ خانه و ایستگاه آتش نشانی، 2پست 132 و یک پست 400 کیلو ولت در زمینی به مساحت 28 هکتار در شمال شرقی فازهای 15 و 16 واقع است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه