رپرتاژ آگهی

ما آماده و قادر به دریافت پول غیرمنتظره هستیم

ما آماده و قادر به دریافت پول غیرمنتظره هستیم
کدخبر : 41677

در قدیم شما 30 درصد وقت خود را صرف ساختن یک سرویس عالی کرده و 70 درصد وقت خود را به تبلیغ آن اختصاص می دادید، در دنیای امروز این پروسه معکوس شده است.

قیمت پتو ژله ای خارجی

لبته با توجه به دوامی که پتوهای با کیفیت دارند و عمر مفید طولانی آنها این تفاوت قیمت پتو ژله ای خارجی ارزشمند است و فاکتور دیگری که روی قیمت پتو اثر گذار است برند پتو می باشد البته برند شناخته شده ای مانند برند سنفیلا در عین عرضه پتوهای درجه یک این کالا را به قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می کند.

 

ورق آلومینیوم شیاردار

بعد از ساخت اولیه انواع ورق آلومینیوم شیاردار و پنجره آهنی از مواد خام، در مرحله بعدی برای ایجاد تغییرات متناسب با نوع مصرف فرایندهایی روی این ورقهای مسطح شروع می شود که می توان از آنها ورقهای شیاردار و رنگی را به وجود آورد که در موارد مصرف متعددی به کار برده می شود و هر کدام از آنها مطابق با هدف خاصی طراحی و تولید می شوند.

 

آراد برندینگ

 

ایزوگام استخر

ایزوگام استخری از انواع ایزوگام طرح دار به شمار می رود که برای عایق کردن استخرهای باغها، استخرهای کشاورزی و آب یاری و یا استخرهای پرورش ماهی به کار می رود. آب بندی دیواره های استخر با استفاده از ایزوگام استخری علاوه بر آب بندی دیواره ها و کف استخر، سبب می شود که ظاهر آنها نیز زیباتر شود.

 

آراد برندینگ

 

*این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیت در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه