رپرتاژ آگهی

دستگیره دری که مرا پولدار کرد

دستگیره دری که مرا پولدار کرد
کدخبر : 43191

من با سرمایه کم توانستم یک ثروتمند شوم اما برای خیلی ها این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است شاید این کسب و کاری که من دارم حرفه خوبی نیست ولی این بهترین شغل در دنیای امروز است و آن تجارت انواع دستگیره است که مرا به این جایگاه رسانده است و حالا قصد دارم سه نوع از محصولاتم را اینجا معرفی کنم پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید

دستگیره پنجره

یکی از کاربردی ترین لوازم برای پنجره خانه دستگیره است، معمولاً یک دستگیره پنجره خوب با متریال باکیفیت چه هنگام خرید و چه هنگام فروش قیمت ارزانی نخواهد داشت اما اگر بخواهید قیمت را اولویت اول خود قرار دهید قطعاً یک دستگیره با کیفیت بالا برای شما گران محسوب می شود.

بسیاری از تولید کننده ها یک محصول با دوام کم و کیفیت پایین تولید می کنند تا بتوانند آن را با قیمت کمتری بفروشند اما در این صورت خریدار ضرر کرده است. زیرا مبلغی پرداخت کرده، اما محصولش پس از شش ماه یا یک سال خراب خواهد شد در حال حاضر مرسوم ترین پنجره های دوجداره هستند که از دو عدد شیشه که میانشان یک نوع گاز بی اثر وجود دارد ساخته شده اند و عایق بسیار مناسبی در برابر صدا گرما و سرما هستند.

 

دستگیره کابینت

قیمت دستگیره کابینت نئوکلاسیک طوسی بسیار مناسب می باشد به همین دلیل مشتریان این نوع از دستگیره ها می توانند با در نظر گرفتن هزینه مناسب محصول مورد نظر را خریداری کنند. برای خرید مستقیم دستگیره کابینت می توانید از طریق همین مرکز که سالها در این زمینه فعالیت داشته است اقدام کنید.

این سایت اطلاعات دقیقی در مورد قیمت دستگیره های کابینت را در اختیار مشتریان قرار می دهد، از این رو می توانید با استناد به این قیمت ها خرید بهتری را تجربه کنید.

با فروش عمده و بدون واسطه دستگیره کابینت نئوکلاسیک درصدد افزایش قدرت خرید شما مشتری عزیز هستیم،  چون واسطه ها باعث افزایش قیمت هر کالایی می شوند و همیشه به دنبال سود بیشتر هستند.

 

آراد برندینگ

 

دستگیره

دستگیره کابینت به دو دسته مدرن و کلاسیک دسته بندی میشود دستگیره مدرن معمولا طراحی بسیار حساس و ظریفی دارند که نمایی بسیار زیبا به آشپزخانه میبخشد اگر از کابینتی ساده برخوردار هستید از دستگیره مدرن می توانید استفاده کنید.

این نوع یراق آلات بر خلاف تصوری که بیشتر افراد دارند قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی دارند این مدل از دستگیره بیشتر بروی کابینت کلاسیک به کاربرده می شود.

دستگیره سرامیکی از اجزای مختلفی تولید میشود که قسمتی از آن را آلیاژ فلزی و قسمتی دیگر را سرامیک با طراحی گل سرخ تشکیل می‌دهد.

این مدل از دستگیره از کیفیت مناسبی برخوردارند و از یک پوشش ضده میکروبی برای آبکاری فلز این دستگیره ها استفاده شده است.

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژآگهی بوده و سایت رصد اقتصادی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه