رپورتاژ آگهی/

فرش رنگ طوسی در دکوراسیون منزل و لیست قیمت فرش

کدخبر : 60289

اغلب ما هنگام خرید فرش، به قیمت فرش ، طرح و رنگ آن توجه می‌کنیم. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند نقشه، ابعاد، کیفیت و تراکم آن بستگی دارد.

امروزه استفاده از فرش‌های طوسی در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال خانه و مکان‌های مختلف مانند سالن‌ها، بوتیک‌ها و اماکن دیگر رواج زیادی داشته است.

در ادامه درباره دلیل محبوبیت فرش‌های مدرن و قیمت آنها توضیح می‌دهیم.

نحوه استعلام قیمت فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش کاشان تولیدکننده و توزیع‌کننده انواع فرش ماشینی با بالاترین کیفیت و میزان ماندگاری است. انواع فرش با طرح مدرن، وینتیج، طلاکوب، افشان، خشتی و فرش آشپزخانه را با میزان تراکم شانه متفاوت می‌توانید از این شرکت بدون واسطه خریداری کنید.

فرش‌های این کارخانه دارای تنوع بی‌نظیری در طرح و رنگ هستند. انواع فرش‌های 500 تا 1500 شانه را با کیفیت درجه یک را می‌توان از این شرکت خریداری کرد.

با مراجعه به سایت این کارخانه می‌توانید لیست قیمت محصولات را مشاهده کنید. درصورتی‌که درباره قیمت و مشخصات فرش مد نظر خود سوال دارید، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران نمایشگاه تماس بگیرید.

ساکنان کلیه استان‌های ایران می‌توانند از کارخانه فرش کاشان، فرش دلخواه خود را خریداری کرده و در مدت ۷ الی ۱۴ روز تحویل بگیرند. کارخانه فرش کاشان شرایط خرید حضوری را نیز در شهر کاشان و تهران مهیا کرده است.

خریداران می‌توانند به‌صورت حضوری و اینترنتی سفارش خود را انجام داده و به‌صورت تلفنی، ازطریق ایمیل و تلگرام با پشتیبانان این مجموعه در ارتباط باشند.

چرا فرش طوسی‌رنگ محبوبیت دارد؟

طوسی، رنگی خنثی با طیف‌های گوناگون مانند نقره‌ای، فیلی، خاکستری، زغالی و دودی است. این رنگ به‌دلیل خنثی‌بودن به‌راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود‌.

رنگ‌ طوسی هنگامی که با رنگ‌هایی مانند صورتی، زرد، بژ، طلایی، کرم، سفید، سبز، بنفش، نارنجی و مشکی ترکیب می‌شود، دکوراسیونی بسیار شیک و چشم‌نواز به‌ وجود می‌آورد.

رنگ طوسی ازنظر روان‌شناسی، باعث ایجاد ثبات، استقلال، آرامش، سازگاری، خونسردی و تمرکز شده و باعث می‌شود افراد بهتر بتوانند تفکر و تصمیم‌گیری کنند. رنگ طوسی نماد خرد و روشنگری نامیده می‌شود.

در استفاده از رنگ طوسی برای وسایل زیاده‌روی نکنید، زیرا احاطه‌شدن توسط این رنگ تاثیرات منفی مانند خستگی، افسردگی، ترس، غم، سردی، کاهش انرژی و کاهش اعتمادبه‌نفس برروی ذهن و روح افراد می‌گذارد.

از فواید خرید فرش طوسی‌ برای دکوراسیون خانه می‌توان به ایجاد احساس آرامش، کنترل خشم و عصبانیت، رفع اضطراب، ایجاد محیطی زیبا، دلنشین و مدرن و قابلیت استفاده از آن در تمام دکوراسیون‌ها اشاره کرد.

فرش طوسی را چگونه با وسایل دیگر ست کنیم؟

اگر فرشی در طیف رنگ طوسی دارید، برای ایجاد هارمونی چشم‌نواز و متعادل در خانه و جلوگیری از خستگی و کسالت، باید قواعد ترکیب رنگ را رعایت کنید.

در نظر داشته باشید قیمت فرش‌های در گستره رنگ طوسی به طرح و ابعاد آن بستگی دارد. از مجموعه فرش کاشان فرش‌های با طیف رنگی طوسی زیر قابل خریداری است:

  • نقره‌ای - سیلور
  • طوسی - فیلی
  • دودی - زغالی
  • مشکی

رنگ‌های گرم را حتما در هر نوع دکوراسیون به‌کار ببرید، برای مثال اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است، استفاده از مبلمان و کوسن‌هایی به رنگ طلایی و بنفش فضای شما را بسیار شیک، اشرافی و مجلل می‌کند‌.

طوسی به‌دلیل خنثی‌بودن، هر رنگی را در کنار خود می‌‌پذیرد و با آن سازگاری دارد، بنابراین از مبلمان زرد، آجری، سفید، بژ، شیری، آبی، سبز، بنفش، نارنجی، کرمی، نسکافه‌ای و مبلمان طوسی کم‌رنگ‌تر از رنگ فرش می‌توانید استفاده کنید.

هرکدام از این رنگ‌ها به ایجاد انرژی، افزایش گرما، جذابیت، شیک‌ و دلنشین‌شدن در دکوراسیون کمک می‌کنند. مبلمان صورتی در کنار فرش طوسی، محیطی فانتری و سرشار از انرژی و حس خوب به‌ وجود می‌آورند.

قیمت فرش طوسی‌ چقدر است؟

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع فرش‌ با طیف رنگ طوسی، می‌توانید به‌صورت حضوری به نمایشگاه فرش کاشان مراجعه کرده یا از سایت آن بازدید کنید.

همچنین می‌توانید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه صحبت کرده و سوال‌های خود را درباره نوسان یا ثبات قیمت محصول مورد نظر بپرسید‌.

فرش وینتیج چه مشخصاتی دارد؟

فرش‌های وینتیج، پتینه یا کهنه‌نما از مدل‌های خاص و پرفروش امروزی هستند. این مدل فرش ماشینی‌، طرح و نقشه سنتی دارد. تنوع این مدل‌ فرش بسیار زیاد بوده و نقشه آن به فرش‌های دست‌بافت قدیمی شبیه است.

فرش‌های وینتیج نقشه‌های متنوع و رنگ‌بندی گسترده‌ای دارند، به همین دلیل برای استفاده در سبک‌های کلاسیک و مدرن مناسب هستند و با دیگر لوازم به‌خوبی ست و هماهنگ می‌شوند.

قیمت فرش وینتیج از مدل‌های دیگر مناسب‌تر است. خرید این فرش را به افرادی که به فرش‌های خاص، سبک، بدون پرزدهی، بادوام و دست‌بافت علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم. عوامل موثر بر قیمت این فرش، تراکم، ابعاد، نقشه و کیفیت مواد تشکیل‌دهنده آن هستند.

قیمت فرش ماشینی چگونه محاسبه می‌شود؟

تولیدکنندگان برای محاسبه قیمت انواع فرش ماشینی، عوامل متعددی مانند جنس نخ خاب، تار، پود، میزان تراکم شانه، تراکم طولی، طرح، رنگ‌بندی و ابعاد آن را در نظر گرفته و براساس این موارد، محصولات خود را قیمت‌گذاری می‌کنند.

آیا تراکم شانه فرش بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد؟

به تعداد گره‌های ایجادشده در عرض فرش، شانه گفته می‌شود. هر یک متر عرض فرش دارای تعداد ۱۰۰۰ گره است. هرچه تعداد گره‌ها بیشتر باشد، تراکم و کیفیت فرش بالاتر بوده و دوام بیشتری دارد.

فرش 1500 شانه به‌دلیل تراکم عرضی بالا، دارای بافت ریزتر، انسجام بیشتر و جلوه زیباتر است. قیمت فرش 12 متری ماشینی 1500 شانه به‌دلیل تراکم‌ و مرغوبیت بالا از مدل‌های دیگر بیشتر بوده و برای خرید، توصیه می‌شود.

بهترین مدل برای فرش آشپزخانه چیست؟

بی‌شک فرش‌های فانتری و مدرن، بهترین گزینه برای استفاده در آشپزخانه هستند. فرش‌های فانتزی و مدرن با تنوع بالا در نقشه و رنگ متناسب با فضای آشپزخانه در بازار وجود دارند.

طرح و نمای این فرش‌ها زیبا و شیک است. فرش‌های‌ آشپزخانه غالبا با نخ‌های پلی‌استر تولید می‌شوند، زیرا این نخ‌ وزن کم، مقاومت بالا و قابلیت شست‌وشوی آسان دارد.

قیمت فرش آشپزخانه از مدل‌های دیگر بسیار ارزان‌تر است. به‌دلیل قیمت پایین این فرش، می‌توانید آن را هر زمان که تمایل داشتید، عوض کرده و در دکوراسیون آشپزخانه تنوع ایجاد کنید.

با بازدید از سایت کارخانه فرش کاشان می‌توانید مدل‌های زیبا و جذاب این فرش را مشاهده کرده و از قیمت آن مطلع شوید.

جمع‌بندی

قیمت فرش ماشینی به عواملی مانند نقشه، ابعاد و تراکم آن بستگی دارد. امروزه انواع فرش‌های مدرن به‌دلیل برخورداری از نقشه‌های متنوع، قیمت مناسب و و رنگ‌بندی‌های گسترده و جذاب بسیار پرفروش‌ هستند.

فرش‌های فانتزی و مدرن بهترین گزینه برای استفاده در آشپزخانه هستند. اگر فرش شما طوسی‌رنگ است، مبلمان و لوازم دیگر را با رنگ‌های گرم و انرژی‌بخش مانند زرد، بنفش، آجری، سبز، بژ، طلایی و کرم تهیه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه