بورس فردا شنبه ( 5 مهر ) چه می شود ؟ / عومل تاثیرگذار در بورس کدامند ؟

بورس فردا شنبه ( 5 مهر ) چه می شود ؟ / عومل تاثیرگذار در بورس کدامند ؟
کدخبر : 13540

بازار سهام روز چهارشنبه متعادل بود و شاخص کل ۱٫۹۱ درصد رشد داشت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۰٫۱۴ درصد افزایش یافت. اما بورس فردا را چگونه می‌گذراند؟

  بازار سهام روز چهارشنبه متعادل بود و شاخص کل 1.91 درصد رشد داشت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز 0.14 درصد افزایش یافت. اما بازار فردا را چگونه می‌گذراند؟

 


بیشتر بخوانید : ویدیوی لورفته از بادیگارد های تتلو + فیل جنجالی


 

در این مورد حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه بهگفت: بازار سهام احتمالا فردا تقریبا مثبت و رو به بالاست.

 

 

این کارشناس بازار سرمایه در مورد روند بازار سرمایه در هفته پیش رو نیز بیان کرد: بازار سهام در هفته پیش رو به چند عامل بستگی دارند. اولین عامل، تعیین تکلیف پالایشی یکم است. اگر پالایشی یکم جمع شود برای بازار بسیار خوب است. مردم هم خیالشان راحت می‌شود که این پرونده بسته شده است و سراغ خرید سهم‌های دیگر بازار می‌روند.

 

 


خبرداغ : توهین جنجالی ریحانه پارسا به حامد بهداد غوغا به پا کرد + فیلم و عکس


 

 

او در ادامه دومین عامل تاثیرگذار بر بازار سهام هفته آینده را امکان اصلاح قیمت دلار دانست و گفت: با توجه به تحلیل‌های تکنیکالی که از قیمت دلار وجود دارد، احتمال دارد دلار در حد بسیار کمی اصلاح داشته باشد. این موضوع روی بازار تأثیر دارد و امکان تغییر سرمایه‌گذاری به سمت بازار سرمایه را بیشتر می‌کند.

 

این کارشناس بازار سرمایه گفت: از آنجایی که روز چهارشنبه بازار متعادلی را شاهد بودیم، به نظرم این هفته نیز بازار متعادل است. بازار اصلاح سنگین ندارد اما سود بالایی هم ندارد.

 

 

او ادامه داد: هفته آینده دو یا سه روز مثبت است و دو روز را نیز منفی می‌گذراند.

 

 

اسدی شروع بازار در ابتدای هفته را مهم دانست و گفت: نکته مهم این است که اگر بازار شنبه  و یکشنبه را پرقدرت و با حجم معاملات بالا شروع کند، احتمالا بازار در هفته کاملا مثبت است.

 

 

او در پایان از پیش‌بینی بورس برای مهر ماه گفت: اواسط مهر ماه به بعد بازار روند صعودی خود را شروع می‌کند. به احتمال بسیار زیاد پانزدهم تا بیستم مهر روند صعودی سهام شروع می‌شود.

 

منبع : تجارت نیوز 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه