عکس لورفته از مدل جدید کیا سورنتو 2021

عکس لورفته از مدل جدید کیا سورنتو 2021
کدخبر : 4686

عکاسان موفق شدند تصاویری بدون پوشش استتار از مدل جدید کیا سورنتو ۲۰۲۱ تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به نظر می‌آید افرادی که مسئولیت محافظت از اطلاعات و طراحی خودرو در شرکت کیا هستند در کار خود کوتاهی می‌کنند. پس از مشاهده مدل جدید کیا سورنتو در خیابان بدون هیچ‌گونه استتار خاص، عکاسان توانستند عکس‌های واضحی از این اتومبیل جدید به دست آورند. در مقایسه با مدل سورنتو موجود در بازار خودرو، این اتومبیل جدید از سبک ماجراجویانه بیشتری برخوردار است. بر خلاف پیچ و خم‌های ساده موجود در مدل فعلی سورنتو، نمونه جدید با طراحی خاص‌تر و برش‌های جذاب‌تری تزئین شده است.

 

جزئیات طراحی این خودرو

در قسمت جلویی خودرو، محافظ فن و قسمت تهویه هوا از سبک پیچیده‌تری برخوردار است و تا کنار چراغ‌های خودرو امتداد دارد. قسمت پایینی سپر نیز از زاویه بیشتری بهره می‌برد و با قرارگیری چراغ‌های مه شکن تزئین شده است. در کنار بدنه خودروی سورنتو خطوط تیزتری نمایان می‌شود که با برش‌های کنار در بسیار قابل توجه‌تر هستند.

 

انتشار تصاویر جدید از سورنتو ۲۰۲۱

بر روی سقف خودرو ریل‌های ظریفی قرار دارد که کل طول سقف را پوشش می‌دهد. در قسمت پشتی، مدل جدید سورنتو دو چراغ عمودی کشیده بر هر طرف خود قرار داده است. قسمت پایینی سمت عقب خودرو از ظرافت بیشتری، با وجود اگزوز‌های ذوزنقه‌ای، نسبت به مدل‌های پیشین خود بهره می‌برد. همانند بقیه قسمت‌های خودرو، شرکت تلاش کرده تا سبک جدید خود را با ظرافت بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین ارائه دهد.

 

انتشار تصاویر جدید از سورنتو ۲۰۲۱

 

شرکت کیا قصد دارد تا مدل ۲۰۲۱ سورنتو را در چند نمونه متفاوت عرضه کند. این مدل‌ها شامل موتور‌های ۲.۵ لیتری چهر سیلندر گازولینی، موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و توربو شارژ ۲.۵ لیتری می‌شوند. همچنین قرار است مدل‌های تمام هیبریدی و پلاگین هیبریدی از این خودرو ساخته شوند. بر طبق گفته برخی خبرگزاری‌ها کیا در نظر دارد مدل جدید سورنتو را در ۱۷ فوریه برای بازار کره معرفی کند. مدل‌های در نظر گرفته شده برای مابقی کشور‌ها مانند آمریکا مدت کمی پس از همان روز عرضه خواهد شد. پیشبینی می‌شود این خودرو در اواخر ۲۰۲۰ و یا اوایل ۲۰۲۱ در بازار آمریکا عرضه شود.

 

انتشار تصاویر جدید از سورنتو ۲۰۲۱

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه