کمک مومنانه فولاد هرمزگان در سومین رزمایش مساوات ،همدلی و کمک های مومنانه

کمک مومنانه فولاد هرمزگان در سومین رزمایش مساوات ،همدلی و کمک های مومنانه
کدخبر : 16626

در سومین رزمایش مساوات ،همدلی و کمک های مومنانه که به همت سازمان بسیج کارگری برگزار گردید شرکت فولاد هرمزگان همچون قبل حضور فعال داشت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ،  سومین رزمایش مساوات ،همدلی و کمک های مومنانه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد با همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و با حضور دکتر رعیتی فرد فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، پاسدار امیر ارسلان شهبازی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان و جمعی از فرماندهان سازمانها و شرکتهای استان هرمزگان در قالب 5هزار بسته معیشتی و 10 سری جهیزیه آماده و مهیای ارسال برای مناطق محروم هرمزگان شد .

در این رزمایش سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد مسؤول بسیج سازمان کارگران و کارخانجات کشور با تجلیل از نقش بسیج کارگری هرمزگان در تدارک دیدن چندین دوره از رزمایش مواسات و نقش‌آفرینی صنایع و واحدهای مهم تولیدی هرمزگان در ان رزمایش، اظهار کرد: آخرین تیر چله دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، جنگ اقتصادی است و آن را از طریق تحریم‌های ظالمانه پیگیری می‌کند و واحدهای تولیدی و کارخانجات ما در خط مقدم این جنگ هستند.

وی با بیان این که کارگران رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمن بشمار می‌روند، بیان داشت: یکی از مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور در عرصه بین الملل بشمار می‌رود، عمق راهبردی ایران در منطقه به همت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز بود و تداوم راه آن شهید در ایجاد عمق راهبردی برای کشورمان در عرصه اقتصادی بر دوش فعالان عرصه اقتصادی و تولید در کشور است.

سید عبدالحمید بحرینی فرمانده بسیج شهید لشگری فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت از حضور فعال فولاد هرمزگان در کمک های مومنانه که به دستور رهبر معظم انقلاب آغاز شد خبر داد . وی اظهار داشت در رزمایش مساوات ،همدلی و کمک های مومنانه به همت پایگاه بسیج شهید لشگری فولاد هرمزگان و به نمایندگی از این شرکت، 5 دست جهیزیه شامل یخچال، گاز،فرش، اجاق گاز و سرویس ظروف و همچنین یسته های غذایی  تهیه و اهدا گردید.

 بحرینی ضمن اعلام حضور فعال فولاد هرمزگان   در رزمایش های اول و دوم اظهار داشت : فولاد هرمزگان در رزمایش های قبلی با اهدای بسته های غذایی و کمک به نیازمندان مناطق محروم هرمز و بندرعباس حضور فعالی داشته است .

فرمانده پایگاه بسیج شهید لشگری فولاد هرمزگان با اشاره به ساخت و افتتاح دفتر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام و دفتر خیریه فاطمه الزهرا (س) گفت : فولاد هرمزگان  مشارکت پر رنگی در ساخت دفتر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام و دفتر خیریه فاطمه الزهرا سلام الله علیها نیز داشته است و اظهار امیدواری کرد که این مراکز باعث خیر و برکت برای مستضعفین استان باشد .

284ba3e4-513a-4bb8-8fe6-df88498bfe5a

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه