رپرتاژ اگهی /

چگونه بدون از دست دادن پول معامله کنیم؟!

چگونه بدون از دست دادن پول معامله کنیم؟!
کدخبر : 19774

شبیه ساز معامله گری به شما این امکان را می دهد تا با داده های واقعی بازار، بدون هرگونه خطر و ریسک از دست دادن پول و سرمایه واقعی تان، در بازار معامله کنید. همانطور که می دانید، حفظ سرمایه در حین فعالیت در بازارهای مالی یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در مسیر موفقیت افراد در معامله گری می باشد.

در این مقاله به معرفی روشی خواهیم پرداخت که در سایت آکادمی تری مارکتز آموزش داده شده است و به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه می توانید قبل از تسلط کافی در معامله گری، به صورت تمرینی معامله نمایید و بدین ترتیب امکان ورشکستگی مالی خود را به حداقل برسانید.

 

چرا باید کار با شبیه ساز های معامله گری را یاد بگیرید؟

آیا دوست دارید تبدیل به یک معامله گر حرفه ای شوید و در این مسیر بتوانید به یک استراتژی قابل اجرا و سودآور برسید؟ این امر بدون در نظر داشتن اهمیت تمرین های بسیار زیاد و تسلط کافی بر روی سبک معاملاتی امکان پذیر نیست. اگر تاکنون تجربه معامله با پول واقعی در بازارهای مالی را داشته اید، بدون شک متوجه این مورد شده اید که چه میزان شرایط شما با زمانی که در حساب های دمو و آزمایشی در حال معامله بوده اید، متفاوت می شود. دقیقا در همین زمان است که متوجه می شوید لحظه ای غافل شدن از مدیریت ریسک و سرمایه باعث از دست دادن کل سرمایه و موجودی حساب شما خواهد شد. این موضوع می تواند با طمع معامله گران جهت گرفتن سود بیشتر در بازار نیز رخ دهد.

 

در این راستا و جهت ارائه راهکار برای رفع این مشکل، تیم آکادمی تری مارکتز به صورت ویدیویی و رایگان، آموزش یکی از بهترین پلتفرم های مربوط به شبیه سازی معاملات در بازارهای مالی یعنی نینجا تریدر را در سایت خود معرفی کرده است که می تواند در این مسیر کمک شایانی به افراد علاقه مند بازارهای مالی نماید.

 

 

معرفی نینجاتریدر و کاربرد آن

شما می توانید با استفاده از پلتفرم معاملاتی NinjaTrader به صورت کاملاً رایگان به انجام تمرینات معامله گری بپردازید و بدون اینکه بخواهید پول و سرمایه مالی خود را درگیر نتایج معاملاتتان نمایید، در عمل ببینید که چقدر متد معاملاتی شما کارا و قابل اعتماد می باشد.

 

بهترین سبک معاملاتی چیست؟

هدف هر معامله گر تاره کار از ورود به بازارهای مالی رسیدن به درآمد مستمر است. معامله گران حرفه ای در تیم آکادمی تری مارکتز سالهاست که در حال آموزش برترین متد معاملاتی روز دنیا یعنی آموزش پرایس اکشن به دانشجویان و معامله گران خود هستند و دلایل زیادی مبنی بر برتری این سبک معاملاتی نسبت به سایر روش های تحلیل کلاسیک تکنیکال یا تحلیل بنیادی را در سایت خود ارائه کرده اند.

 

این مجموعه کارنامه و نتایج دانشجویان خود را در بخشی از سایت با نام تجربیات دانشجویان موفق آکادمی تری مارکتز، ارائه نموده است که می تواند برای افرادی که مدتهاست به دنبال موفقیت در بازارهای مالی و آموزش در این زمینه هستند، کاملا مفید و کاربردی باشد.

 

 

معرفی سیستم آموزشی منحصر به فرد آکادمی تری مارکتز

آقای دکتر رضا اناری در آکادمی تری مارکتز، سیستم پرایس اکشن بهینه شخصی خود را به صورت تمرینات هوشمند تعاملی در محیط LMS طراحی و ارائه کرده است که نظیر یادگیری مهارت شنا زیر نظر مربی می باشد. این سیستم هوشمند و تعاملی، مهارت معامله گری را به صورت کاملاً عملی به شما آموزش می دهد تا کل این پروسه با تکرار به عادت های صحیح تبدیل شده و بتوانید نظیر معامله گران حرفه ای معامله کنید.

 

آکادمی تری مارکتز برای اولین بار این سیستم آموزشی نوین را جهت استفاده تریدرهای حقیقی ارائه می کند؛ چون این سیستم های پیشرفته آموزشی تنها در اختیار موسسات مالی بزرگ هستند که توانایی تولید سیستم پیچیده مدیریت آموزشی و تمرینات هوشمند تعاملی را دارند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً در دوره جامع معامله گری آکادمی تری مارکتز شرکت کنید و از این فرصت بی نظیر نهایت استفاده را داشته باشید.

 

 

جمع بندی

تمرینات فوروارد تست احتمالاً مهمترین و نادیده گرفته شده ترین قسمت در مسیر تبدیل شدن شما به یک معامله گر حرفه ای و موفق در بازارهای مالی می باشد. این موضوع همراه با یک استراتژی معاملاتی با درصد برنده بالا (مثل پرایس اکشن) معامله گر را قادر می سازد تا بتواند در بازار های مالی به سوددهی مستمر برسد و بر روی سبک و متد معاملاتی خود کاملاً مسلط و با اعتماد به نفس گردد.

 

با آروزی موفقیت برای همگی شما علاقه مندان به بورس و بازارهای سرمایه

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه