رپرتاژ اگهی

چگونه تترها را منتقل کنم؟

چگونه تترها را منتقل کنم؟
کدخبر : 27759

 ارز دیجیتال تتر با واحد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال باپشتوانه است که قیمتی همیشه ثابت دارد. بهای هر تتر، همواره برابر با یک دلار ایالات متحده آمریکا است. در حال حاضر، تتر یکی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین‌های بازار است که معامله‌گران به‌منظور حفظ سرمایه‌های خود در مقابل نوسانات بازار، از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله شما را با بهترین روش انتقال تتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پشتوانه تتر چیست؟

از آنجایی که این استیبل کوین قیمتی دقیقاً برابر با پول‌های فیزیکی دلار و یورو دارد، بنیاد تتر در ابتدا ادعا می‌کرد که به صورت ۱۰۰% توسط بانک مرکزی آمریکا یعنی فدرال رزرو پشتیبانی می‌شود و پشتوانه این رمزارز دلار آمریکا است.

اما بعدها که بیشتر مشخص شد تتر چیست و توسط آن چه کارهایی می‌توان انجام داد، وبسایت‌های خبری حوزه کریپتو اعلام کردند که این ارز دیجیتال هیچ ربطی به دلار یا یورو ندارد و توسط هیچ دولتی پشتیبانی نمی‌شود.

توسعه دهندگان ارز تتر پیش از این ادعا داشتند که این ارز یقیناً با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. اما در بروزرسانی اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۱۴ مارس ۲۰۱۹)، بنیاد تتر موارد و شرایط وبسایت خود را آپدیت کرده تا درخصوص عملکرد ذخایر خود شفاف سازی کند. این بروزرسانی کوچک نشان می‌دهد که تتر به طور ۱۰۰% با دلار آمریکا پشتیبانی نمی‌شود و این موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد از این شرکت انتقاد کنند.

معرفی انواع تتر

USDT Omni

دلار تتر که مبتنی بر بلاکچین بیت کوین است و طراحی آن بر اساس پروتکلOmni Layer بوده است.

USDT ERC20

 دلار تتر که مبتنی بر بلاکچین اتریوم است و بر مبنای پروتکلERC-20 طراحی شده است.

USDT EOS

 این دلار با تکیه بر شبکه ارز دیجیتال ایاس ایجاد شده است.

USDT TRON  

احتمالاً حدس زدن نام بلاکچین و پروتکل پشتیبانی‌کننده این تتر کار سختی نیست. این تتر از پروتکلTRC-20 استفاده می‌‌کند و مبتنی بر شبکه ترون است.

ارز

کارمزد انتقال تتر چه قدراست؟

هزینه تراکنش تتر هزینه افزودن داده‌های یک تراکنش به رکورد دائمی بلاک چین آن است. از آنجا که تتر بر روی زیرساخت‌های موجود در سیستم عامل‌های رمزنگاری‌شده کار می‌کند، هزینه ارسال آن برابر با هزینه یک معامله با پلتفرم اصلی است. بنابراین یک تتر ساخته‌شده بر روی شبکه بیت کوین، هزینه یک تراکنش بیت کوین را خواهد داشت.

بهترین کیف پول‌ تتر کدام است؟

انواع توکن های تترکه در سه کیف پول  Guarda،  Atomicو Trust پشتیبانی می شوند.

همچنین با دانستن فرمت آدرس های تترمی توان شبکه انتقال آن را شناسایی کرد:

آدرس USDT-Omni با 1، 3 یا BC1 شروع می شود که مشابه آدرس های شبکه بیت کوین است.

آدرس USDT-ERC20 با 0x شروع می شود که مشابه آدرس های شبکه اتریوم است.

آدرس USDT-TRC20 با T شروع می شود که مشابه آدرس های شبکه ترون است.

چرا هنگام نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال تتر گران‌‌تر می‌شود؟

در بازار ارزهای دیجیتال یک جریان دوشاخه‌‌ای وجود دارد. هنگامی که قیمت بیت‌کوین کاهش می‌‌یابد، عده‌‌ای دچار ترس می‌شوند و اقدام به فروش می‌‌کنند. این دست از معامله‌‌گران در ازای بیت‌کوین‌‌هایی که فروخته‌‌اند، تتر دریافت می‌‌کنند و در نتیجه میزان تقاضا برای دریافت تتر بیشتر می‌شود و قاعدتا قیمت هم افزایش پیدا می‌‌کند. از طرف دیگر، عده‌‌ای که پیش از سقوط بازار تتر در اختیار داشتند، واحدهای خود را وارد بازار می‌‌کنند و با آنها بیت‌کوین می‌‌خرند. این اتفاق در مقابل باعث کاهش قیمت می‌شود و اکنون باید دید که تاثیر کدام یک از این دو شاخه بیشتر است.

 

خرید و فروش تتر در ایران

نظر بر این که بسیاری از صرافی های خارجی کشور، ایران را در لیست تحریم‌های خود گذاشته‌اند، استفاده از صرافی‌های داخلی به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال، منطقی‌تر و به صرفه‌تر است. از این رو پیشنهاد می‌شود که برای خرید تتر، به وبسایت موربیت مراجعه کرده و با امنیت کامل معامله خود را به انجام برسانید.

چگونه از موربیت تتر بخرم؟

ابتدا بر روی کلید ثبت نام کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید.

شماره موبایل و کد امنیتی را واره کنید.

کد امنیتی  SMS شده را درج کنید.

وارد حساب کاربری شوید و با انتخاب کلید ویرایش، اطلاعات خود را به دقت وارد کنید. این اطلاعات شامل مشخصات شخصی، حساب بانکی و در نهایت احراز هویت میباشد.

پس از تکمیل حساب کاربری، اطلاعات شما به ادمین وبسایت ارجاع داده می‌شود. ادمین پس از بررسی از صحت اطلاعات حساب کاربری، با شما تماس گرفته و اطلاعات را بار دیگر با شما چک می‌کنند و نقص های احتمالی مدارک را برطرف می‌کند. به علاوه در طی این تماس، هشدار های لازم جهت فعالیت در این حوزه بازگو شده و نحوه محافظت از حساب کاربری به شما آموزش داده میشود.

پس از بررسی کامل اطلاعات، حساب شما توسط ادمین تایید شده و شما میتوانید معاملات خود را آغاز کنید.

پس از باز شدن حساب کاربری، شاهد سه کادر در بالای صفحه هستید .کادر سمت راست مربوط به واریز و برداشت بیت کوین از کیف پول موربیت شما است .با کلیک برروی کلید واریز، یک  QR کد بر روی صفحه نمایان میشود که این کد ،نشانگر آدرس عمومی کیف پول موربیت شماست و شما میتوانید با استفاده از این کد، از کیف پولهای دیگر، به والت موربیت خود بیت کوین واریز کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای خرید تتر از موربیت با شماره 02191004243 تماس بگیرید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه