رپرتاژ اگهی

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست؟

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین چیست؟
کدخبر : 28368

 با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، رمزارزهای فراوانی وارد این عرصه شدند. اگر شما به دوج کوین علاقه‌مند هستید، حتما عاشق بیبی دوج کوین خواهید شد. این جمل ه را در هنگام ورود به سایت اصلی ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) مشاهده خواهید کرد. از همین جا می‌توان متوجه شد که این ارز دیجیتال که به تازگی وارد بازار رمزارزها شده‌است، سعی دارد خود را به نوعی به دوج کوین و داستان‌های آن پیوند بزند. ارزدیجیتال بیبی دوج کوین در همین مدت زمان کوتاه هیاهو بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. قطعا، افرادی مانند ایلان ماسک در مسیر رشد این ارز دیجیتال، نقش مهمی دارند.

در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال بیبی دوج می‌پردازیم.

تاریخچه ارز دیجیتال بیبی دوج کوین

ارز دیجیتال بیبی دوج در ابتدا در بستر صرافی ارز دیجیتال بایننس عرضه شد. لوگو بیبی دوج کوین به دلیل معصومیت و حمایتی که دارد در طول یک ماه، توجه بسیاری از کاربران بازار رمزارزها را به خود جلب کرده‌است. البته، این حجم از طرفداران تنها به خاطر دلایل ذکر شده نیست، بلکه مزایای زیادی وجود دارد که باعث پیشرفت این ارز دیجیتال شد.

هدف اصلی بیبی دوج کوین تکمیل ویژگی‌ها و ادامه راه پدر خود، یعنی دوج کوین است. در واقع، با بهبود سرعت معاملات، ایجاد سیستم هوشمند استیکینگ و تورم زدایی، قصد تحت تاثیر قرار دادن پدر خود یعنی دوج کوین را دارد. تیم ارز دیجیتال بیبی دوج، به دنبال جمع‌آوری سرمایه برای خیریه نجات سگ‌های بی‌خانمان است. در ابتدای شروع فعالیت بیبی دوج، تیم پروژه با توکن سوزی بیش از 20% از توکن‌های خود، باعث کاهش عرضه و در نتیجه افزایش قیمت این ارز دیجیتال شد.

تیم بنیان‌گذاران بیبی دوج کوین

دوج کوین

بر طبق اطلاعات موجود در وب سایت بیبی دوج کوین، جامعه آنلاین هواداران ارز دیجیتال دوج کوین، این ارز دیجیتال دوست داشتنی را پایه‌گذاری کرده‌اند. منابع غیر رسمی ادعا می‌کنند مؤسس این میم کوین Christian Campisi، یک طرفدار محیط زیست و انسان دوست است که به شدت طرفدار سگ‌ها است. البته در طی تحقیقات ما این ادعا در سایت‌های زیادی دیده شد و تقریباً تمام منابع معتبر تأیید می‌کنند که کریستین کامپیسی خیرخواه، این ارز دیجیتال را برای کمک به خیریه سگ‌های بی‌خانمان  ساخته‌است. ولی از آنجایی که در وب‌ سایت رسمی بیبی دوج، اسمی از این شخص برده نشده‌است، ما هم نمی‌توانیم به‌صورت قاطعانه کریستین را مؤسس بیبی دوج کوین اعلام کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال بیبی دوج کوین

به صورت کلی برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال، خرید بیبی دوج کوین از صرافی ارز دیجیتال بایننس به صورت زیر امکان‌پذیر است:

دوج کوین

1-ایجاد حساب کاربری در صرافی بایننس

با توجه به واقع شدن این ارز دیجیتال در زنجیره هوشمند بایننس جهت خرید و فروش ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی بایننس ایجاد کنید. لازم به ذکر است که همچنان امکان فروش بیبی دوج در هیچ صرافی متمرکزی مهیا نیست. به همین علت شما می توانید برای خریداری این ارز دیجیتال از پنکیک سوآپ بایننس اقدام نمایید.

برای استفاده از پنکیک سوآپ نیز شما باید توکن های BNB را در کیف پول ارز دیجیتال خود داشته باشید. برای ایجاد و راه‌لندازی کیف پول نیز، باید مراحلی را طی کنید. شما با طی کردن این فرایند می توانید جهت استفاده پنکیک توسط کیف پول رمزارز خود اقدام نمایید.

2-دانلود متا ماسک(MetaMask)  یا تراست والت (Trust Wallet)

همانطور که ذکر کردیم، در صرافی بایننس ابتدا باید توکن های BNB را دریافت نمایید. سپس با ارسال آن به کیف پول ارز دیجیتال شده می توانید با متصل شدن به پنکیک سوآپ فرایند خرید را طی نمایید. با توجه به قرار گرفتن کیف پول بیبی دوج MetaMask در اکستنشن گوگل کروم، این کیف پول ساده ترین و بهترین کیف پول محسوب می شود.

کیف پول متا ماسک با تنظیم شدن بر روی اتریوم به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می گیرد. با این حال شما باید پنکیک سوآپ را به کیف پول خود اضافه نمایید. جهت اضافه کردن پنکیک سوآپ باید گزینه custom network را انتخاب کنید.

بعد از طی کردن دو مرحله بالا، شما می‌توانید توکن‌های BNB خود را به ارز دیجیتال بیبی دوج کوین تعویض کنید.

خرید بیبی دوج کوین در موربیت

اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بیبی دوج کوین را دارید، به شما پلتفرم معاملاتی موربیت را پیشنهاد می‌کنیم. یکی از جدیدترین سرویس‌های این پلتفرم، اپلیکیشن موبایل آن است که توسط آن قادر به خرید هزاران نوع رمزارز هستید. همچنین، کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین، تنها 80 سنت است.

به منظور احراز هویت در پلتفرم معاملاتی موربیت، به سایت morbit.trade مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نام، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

در صورت وجود هرگونه مشکل در این روند با شماره 02191004243 تماس حاصل کنید. 

 * مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه