رپرتاژ اگهی

درب‌های متناسب با آب و هوای شمال ایران - درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل

درب‌های متناسب با آب و هوای شمال ایران  - درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل
کدخبر : 22297

یک ساختمان از اجزای مختلفی تشکیل شده و درب عضوی جدا نشدنی از بدنه یک ساختمان و سازه است. با استفاده از درب در مسیرهای گوناگون، می‌توان بخش‌های مختلف نظیر اتاق‌ها را از یکدیگر جدا نمود و یا با استفاده از آن در ورودی سازه و ساختمان از ورود افراد متفرقه به مکان مورد نظر، با ویژگی‌هایی که در درب شامل می‌باشد جلوگیری کرد.

یک ساختمان از اجزای مختلفی تشکیل شده و درب عضوی جدا نشدنی از بدنه یک ساختمان و سازه است. با استفاده از درب در مسیرهای گوناگون، می‌توان بخش‌های مختلف نظیر اتاق‌ها را از یکدیگر جدا نمود و یا با استفاده از آن در ورودی سازه و ساختمان از ورود افراد متفرقه به مکان مورد نظر، با ویژگی‌هایی که در درب شامل می‌باشد جلوگیری کرد. حال با به میان آمدن درب ضد سرقت و انواع آن، می‌توان گفت هرگاه نام درب ضد سرقت در جمعی به میان می‌آید، ذهن افراد به سمت مقاومت در برابر دزدی و سرقت و دارا بودن تجهیزات مقاوم حرکت می‌نماید. امر ضد سرقت بودن همان طور که از نام درب پیداست، کاملا طبیعی و برای این دسته از درب‌ها کاملا ضروری است. اما باید خاطر نشان کرد که این درب وظیفه مقاومت در برابر عوامل و سرقت‌های طبیعی را نیز به عهده دارد!  طبق گزارش نمناک ، در این مقاله به بررسی درب های ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت استیل میپردازیم که در برابر رطوبت و آفتاب مقاومت ویژه ای دارند.

مروری بر انواع درب ضد سرقت بر اساس موقعیت مکانی استفاده

            انواع بسیار زیادی برای درب ضد سرقت طراحی، تولید و عرضه شده است. این انواع تولید شده، به گونه ای هستند که در شرایط و با قابلیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، شرایط محیطی و طبیعی حکم می‌کند که آب و هوای مناطق مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشند. پس شاید استفاده از یک نوع درب ضد سرقت که در نواحی گرم و خشک نصب شده است در مناطق شرجی و مرطوب توصیه نگردد. چرا که بر اساس جنس بدنه به دلیل شرایط محیطی کارایی آن به طرز چشم گیری بعد از مدتی کاهش یابد و آسیب ببیند. از دلایل اصلی ای هم که باعث شده تا انواع مختلف برای متریال درب ضد سرقت تولید شود، توانایی استفاده در تمامی نقاط و شرایط بوده است.

شما می‌توانید انواع درب ضد سرقت را از طریق مجموعه دژ درب  تهیه نمایید.

شرایط درب مناسب برای استفاده در مناطق شمال ایران با آب و هوای شرجی

همان‌گونه که از نام مناطق شرجی پیداست، مناطقی هستند که با توجه به موقعیت خود، منبعی اصلی برای وجود رطوبت در نزدیکی آن وجود دارد که هرچه از آن دور تر شوید شدت رطوبت و شرجی هوا کاسته خواهد شد. این رطوبت موجود در آن منطقه در فصول مختلف سال می‌تواند شدت متفاوتی داشته باشد اما به هر مقداری که باشد، بر هر آنچه در آن مناطق قرار دارند تاثر خواهد گذاشت. درب استفاده شده در ساختمان سازه‌ها نیز از این شرایط مستثنی نخواهد بود. پس درب ضد سرقتی که برای استفاده در مناطق شرجی نظیر شمال کشور انتخاب می‌شود باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بتواند در برابر این شرایط عکس العمل و مقاومت خوبی از خود نشان دهد و دیرتر دچار آسیب به دلیل شرایط طبیعی شود.

با توجه به آنچه گفته شد، از مواد خاصی که در این شرایط شرجی مقاومتی دارند برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می‌شود. از جمله مواردی که در ساخت این درب‌ها استفاده می‌شود عبارتند از: فایبرگلاس، استیل، فلزی و ...

استفاده از نوع درب استیل و فلزی در طرح‌های گوناگون بسیار شناخته شده و رایج است و در کنار آن‌ها، استفاده از درب ضد سرقت با جنس رویه فایبرگلاس هم برای چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود.

انواع درب مقاوم در برابر رطوبت و هوای شرجی را می‌توانید از طریق مجموعه دژ درب تهیه و اطلاعات لازم را به دست آورید.

نئدذ

درب ضد سرقت استیل و فلزی

            استفاده از نوع درب ضد سرقت فلزی در اکثر مکان‌ها بسیار رایج شده است. روکش فلزی این نوع درب ضد سرقت سبب می‌شود تا مقاومت خوبی از خود در برابر عواملی نظیر آب و آفتاب و به ویژه در مناطق شرجی از خود نشان دهد. درب ضد سرقت فلزی با طرح‌هایی نظیر دسته درب ضد سرقت استیل طلایی، توانسته بازار خوب و طرفداران زیادی را در داخل کشور داشته و روز به روز استفاده از آن افزایش یابد. این نوع درب همان طور که گفته شد علاوه بر مقاومت در برابر ورود غیرمجاز در برابر رطوبت و هوای شرجی نیز مناسب است.

درب ضد سرقت استیل و استیل طلایی نیز همان گونه که از نامش پیداست، نسخه ای از انواع درب ضد سرقت استیل است که دسته‌ای از آن از فلز با رنگ طلایی رنگ در ساخت آن بهره گرفته شده. این نوع که ظاهری خاص به محیط و فضای قابل رویت می‌بخشد در دسته درب ضد سرقت لوکس قرار می‌گیرد و به نسبت درب ضد سرقت استیل معمولی و سایر خانواده فلزی‌ها گران‌تر است. همچنین در ساخت این نوع درب مقاوم به ویژه در برابر هوای شرجی از طرح‌هایی از چوب یا سایر فلزات نیز بهره گیری می‌شود که جلوه ظاهری بهتری به ارمغان آورد.

رذرذرذ

خرید و نصب

            یکی از مهم‌ترین معیارهای قابل توجه در تهیه یک درب ضد سرقت، مجموعه تولید کننده و ارائه دهده آن است. می‌توان به جد خاطر نشان کرد که اگر مجموعه ارائه دهنده خدمات درب ضد سرقت شناخته شده و با سابقه باشد، سفارش مشتریان بدون اشکال به سرانجام رسیده و خدمات نصب و تعمیرات آن نیز با خیال راحت صورت می‌پذیرد.

            مجموعه دژ درب از قدیمی ترین‌های عرصه تولید و ارائه انواع درب ضد سرقت می‌باشد که به طور کلی انواع موجود درب ضد سرقت را عرضه می‌نماید. همچنین نصب که بخش مهم و جدا نشدنی تهیه یک درب است که باید درست و اصولی صورت پذیرد. این امر نیز به نحو احسن توسط کادر مجرب مجموعه دژ درب انجام می‌شود. از طریق وبسایت مجموعه نیز می‌توان تمامی اطلاعات را مربوط به خرید درب ضد سرقت به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه