منطقه آزاد اروند

نقش بی بدیل خانه مطبوعات در رشد و توسعه رسانه های منطقه آزاد اروند

نقش بی بدیل خانه مطبوعات در رشد و توسعه رسانه های منطقه آزاد اروند
کدخبر : 22944

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ضمن دعوت از اصحاب رسانه جهت عضویت در خانه مطبوعات، گفت: تشکیل خانه مطبوعات، نقش بی بدیلی در رشد و توسعه رسانه ها خواهد داشت.

به گزارش رصد اقتصادی: رضا مردانی اظهار داشت: بدون تردید تأسیس این تشکل صنفی در حل کردن مشکلات و مسائل حوزه مطبوعات و به دست آوردن امتیازات ویژه برای این قشر فرهیخته، بسیار اثرگذار خواهد بود.

مردانی این نهاد را دارای جامعیت دانست و افزود: خانه مطبوعات یک نهاد مدنی است که می بایست بر تشکیل آن همت گماریم؛ چرا که جامعه رسانه ای منطقه آزاد اروند ثابت کرده ظرفیت بالایی در همه سطوح دارد.

وی با بیان این مهم که برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره در بازه زمانی مشخص شده کشوری، نیاز است که عضویت در این خانه هرچه زودتر به حد نصاب برسد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از اهالی رسانه جهت عضویت در سامانه خانه مطبوعات با مشکل مواجه شدند، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در یک تصمیم ارزشمند با در نظر گرفتن یک مدت زمان مشخص، اقدام به نام نویسی از اصحاب رسانه خواهد کرد.

رضا مردانی در خصوص شرایط عضویت خانه مطبوعات و رسانه های اروند، تصریح کرد: کلیه شاغلان مطبوعات، پایگاه های خبری و نمایندگی ها و سرپرستی های روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها که در بخش تحریریه و در قالب شغل اصلی و به صورت مستمر یا پاره وقت فعالیت می کنند( اعم از گزارشگر، مترجم، عکاس خبری، نویسنده، تنظیم کننده اخبار، کاریکاتوریست، خبرنگار، گرافیست، دبیرگروه، معاون دبیرگروه، معاون سردبیر، عضو شورای سردبیر، سردبیر، مدیر مسئول و صاحبان امتیاز که دارای شرایط مشخص در اساسنامه خانه مطبوعات باشند، می توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، خوانش اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه های منطقه آزاد اروند توسط اصحاب رسانه را لازم و ضروری دانست و گفت: محمد برکت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، شخصا بعنوان متولی نام نویسی اصحاب رسانه( آبادان-خرمشهر) از شنبه ۲۲ آبان ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل این اداره، اقدام به ثبت نام متقاضیان عضویت در خانه مطبوعات خواهد کرد.

شایان ذکر است pdf اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه های منطقه آزاد اروند پیوست این خبر قابل دسترسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه