با حضور سرپرست منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

​تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار

​تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار
کدخبر : 27975

​سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امنیت و آرامشی که امروز در جای جای میهن اسلامی مشاهده می شود، مدیون از خودگذشتگی و شجاعت نیروهای سبزپوش و مردم دار سپاه پاسداران، بسیج و سایر نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم به مناسبت روز پاسدار، اظهار کرد: خوشبختانه امروز لباس سبز رنگ سپاه مایه آرامش مردم می باشد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی جوانان انقلابی در مقابل صف مستکبران همه جهان ایستادند و از خاک کشور دفاع کردند و امروز نتیجه مقاومت و آرمان های آنها در کشورهای مختلف منطقه و جهان قابل مشاهده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بسیاری از موفقیت های به دست آمده در عرصه های مختلف امنیتی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی را نتیجه تلاش ها و حضور همیشه در صحنه نیروهای سپاه دانست.

به گفته فتح الهی؛ حکومتی که پشتوانه مردمی نداشته در هیچ کجای دنیا نمی تواند موفق باشد و رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای سپاه همین پشتیبانی مردمی است.

وی با بیان اینکه تمام بخش ها و سازمان ها باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند، تصریح کرد: خوشبختانه در تمامی بحران هایی که برای کشور ایجاد شده است، نیروهای سپاه در کنار مردم بودند و مردم را تنها نگذاشتند.

براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم نیز در این جلسه گفت: نیروهای سپاه پاسداران در جزیره قشم و در سراسر کشور آمادگی دارند تا برای رفاه، امنیت و مقابله با آسیب های اجتماعی هر اقدامی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه سپاه افتخار می کند که برای مردم کار کند، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران در هر زمان و در هر بعدی که شرایط اقتضاء کند در خط مقدم مبارزه و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

همچنین حجت الاسلام امید درویشی، نماینده ولی فقیه سپاه قشم نیز در این جلسه گفت: مردم داری و مردم محوری یکی از ویژگی های اصلی سپاه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور حاصل ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی شهداست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه