گریه مانع از اخراج نشد + عکس

گریه مانع از اخراج نشد + عکس
کدخبر : 1603

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام در نیمه دوم دیدار مقابل چلسی اخراج شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، تاتنهام که در هفته های اخیر و زیر نظر ژوزه مورینیو نتایج خوبی گرفته بود، امشب در استادیوم اختصاصی خود با دو گل مغلوب چلسی شد تا فرصت رسیدن به چهار تیم اول جدول لیگ برتر را از دست بدهد.

 

اما سون هیونگ مین در اواسط نیمه دوم و با حرکتی عجیب از زمین اخرج شد. این بازیکن که در کورس با آنتونی رودیگر زمین خورده بود، با لگد به شکم مدافع آلمانی چلسی زد و در نهایت با کارت قرمز داور مواجه شد. سون هیونگ مین در ابتدا مدعی شد رودیگر تمارض کرده، اما داور بعد از بازبینی صحنه نظر متفاوتی داشت و ستاره کره ای تاتنهام را از زمین اخراج کرد.

 

جالب اینجاست این دومین کارت قرمز سون هیونگ مین در هفته های اخیر است. چند هفته قبل این بازیکن  در دیدار مقابل اورتون آندره گومز را متوقف کرد و باعث دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین شد. آن شب سون هیونگ مین به شدت از خطای ناخواسته خود روی هافبک پرتغالی اورتون ناراحت بود و واکنش های جالب او از سر شرمندگی به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود و در نهایت اتحادیه فوتبال انگلیس کارت قرمز سون هیونگ مین را بخشید. اما بعید است با توجه به ضربه او در بازی امشب به شکم آنتونی رودیگر، سون هیونگ مین دیگر بخشیده شود.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه