لژیونر ایرانی در برابر چلسی + عکس

لژیونر ایرانی  در برابر  چلسی + عکس
کدخبر : 2188

برای دومین هفته متوالی ستاره ایرانی در ترکیب اصلی برایتون قرار می گیرد تا این بار هدف او شکار شیرهای لندنی در آمکس استادیوم باشد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، بعد از هفده ماه سرانجام پای خرید 17 میلیون پوندی به گلزنی در جزیره باز شد تا ثبت سریع ترین گل تاریخ برایتون در لیگ برتر به شکل اعجاب آوری فشارها از روی علیرضا جهانبخش را بردارد. ملی پوش ایرانی که با عنوان آقای گل هلند راهی جزیره شد تا به روند درخشش خود ادامه دهد در تمام مدت ناکامی با انتقاداتی نیز روبرو شد تا جایی که گلزنی او مقابل بورنموث با اشک های او همراه شد تا کاملا شرایط دشوار این بازیکن مشاهده شود.

 


در باکسینگ دی فوتبال جزیره گراهام پاتر با اعتماد به ستاره ایرانی از بازی با بورنموث جهانبخش را به ترکیب اصلی اضافه کرد تا علیرضا با گل دقیقه 3 بار دیگر نگاه ها را به خود جلب کند. این اتفاق نه تنها در آخرین روزهای 2019 او را از شرایط دشوار قرار گرفته نجات داد بلکه باعث شد در اولین روز از 2020 دوباره فرصتی طلایی نصیبش شود تا این دفعه مقابل فرانک لمپارد و شاگردانش در چلسی دوباره در ترکیب اصلی برایتون به میدان برود.


از ساعت 16:30 به وقت تهران در آمکس استادیوم جهانبخش و هم تیمی هایش با هدف شکار فرانکی و شیرهای لندنی به میدان خواهند رفت تا بردی ارزشمند به دست آورده و سال متفاوتی را استارت بزنند به خصوص جهانبخش که درخشش در بازی امروز می تواند سرنوشت را کاملا برای او تغییر بدهد.

 

Image result for ‫جهانبخش‬‎

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه