وقتی مورینیو هم نتوانست + عکس

وقتی مورینیو هم نتوانست + عکس
کدخبر : 2374

به نظر می رسد ژوزه مورینیو نیز قادر به حل بحران خط دفاعی تاتنهام نبوده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه تاتنهام امروز عصر و در دیدار خود در دور سوم جام حذفی انگلیس مقابل میدلزبورو 1-1 متوقف شد تا کار به بازی تکراری کشیده شود؛ اتفاقی که در این تقویم شلوغ هرگز برای مورینیو خوشایند نخواهد بود.

 

اما نکته عجیب باز شدن دوباره دروازه تاتنهام در این دیدار بود. تاتنهام در 17 بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده و در 15 دیدار اخیر خارج از خانه این اتفاق رخ نداده است. از زمان ورود ژوزه مورینیو به جای مائوریتسیو پوچتینو در ماه نوامبر، تاتنهام فقط مقابل برنلی دروازه خود را بسته نگه داشته است.

 

در بین ده تیم اول لیگ برتر، تاتنهام در کنار آرسنال با دریافت 30 گل در 21 بازی، بدترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده اند و دریافت گل های فراوان، مهم ترین عامل نتایج پرفراز و نشیب اسپرز در هفته های اخیر بوده است. این اتفاق در حالی رخ می دهد که همیشه مورینیو به عنوان متخصص بهبود شرایط دفاعی تیم هایش شناخته شده بوده و این سرمربی پرتغالی معمولا در تجارب قبلی خود تیم هایی در اختیار داشت که کمترین گل های دریافتی را به نام خود ثبت می کردند. اما حالا سرمربی پرتغالی در حدود این دو ماه حضور خود روی نیمکت اسپرز، فعلا که قادر به حل این مشکل نبوده است.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه